Odido biedt een nieuwe oplossing voor de grootzakelijke markt om klantcontact slimmer en efficiënter te maken. Via het AI-gedreven Cloud Contact Center van Talkdesk hebben zakelijke gebruikers toegang tot generatieve AI-gestuurde klantoplossingen voor hun klantenservice, waarmee klanten nog sneller en efficiënter geholpen kunnen worden.
Een betere klantervaring met behulp van generatieve AI
Generatieve AI tilt klantcontact naar een hoger niveau. De oplossingen van Talkdesk helpen medewerkers sneller antwoorden te vinden zodat zij klanten beter en sneller van dienst kunnen zijn en het helpt ook processen en diensten te verbeteren waardoor bedrijven beter kunnen inspelen op klantvragen en behoeften. Slimme AI-chatbots lossen veelvoorkomende problemen zelfstandig op waardoor medewerkers meer tijd kunnen vrijmaken om zich te focussen op complexere taken en andere, waardevolle klantinteracties. Daarnaast analyseert de generatieve AI van Talkdesk klantgesprekken en geeft het inzicht in terugkerende vragen en problemen. Talkdesks’ oplossingen doen ook proactief suggesties voor optimalisaties om zo een nog betere service te leveren.
Odido kiest met Talkdesk voor kwaliteit en visie
Odido kiest in haar ambitie om zakelijke klanten te ondersteunen bij hun digitale transformatie voor een dienstverlener die bekend staat om haar kwaliteit en visie op het gebied van generatieve AI. Talkdesk onderscheidt zich niet alleen in haar onderliggende techniek en AI-systemen, het biedt gebruikers ook nog meer gebruiksgemak door middel van haar moderne User Interface.
Een waardevolle samenwerking
Dankzij de samenwerking met Evolve IP kan Odido nu een nieuwe klantcontactcenter-oplossing aanbieden. Talkdesk is een wereldwijde leverancier van op kunstmatige intelligentie (AI) gebaseerde klantbelevingstechnologie (CX) voor bedrijven van elke omvang.
“Met Talkdesk bieden we een schaalbare omnichannel Contact Center-oplossing die perfect aansluit bij de behoeften van bedrijvenâ€, vertelt Martijn Teekens, Chief Commercial Officer Enterprise bij Odido Business. â€De sterke en vooruitstrevende positie van Talkdesk, tezamen met onze excellente connectiviteit en integraties, vormen samen een sterkte oplossing voor midden- en grootzakelijk Nederland.â€
De oplossing biedt tal van voordelen, waaronder een verbeterde klantervaring, verminderde werkdruk voor contactcenter medewerkers, grotere efficiëntie en aanzienlijke kostenbesparingen.
“Klantervaring is een cruciale factor bij het opbouwen van merkvertrouwen en loyaliteitâ€, vult Regional Vice President of Channel EMEA bij Talkdesk, aan. “Odido begrijpt dit als geen ander. Met de robuuste infrastructuur van Odido en de toonaangevende technologie van Talkdesk, bieden we bedrijven nu de Contact Center-oplossing die hen helpt hun CX-doelen te bereiken.”
De Talkdesk Contact Center-dienst wordt geïmplementeerd door de vertrouwde partner van Odido, Evolve IP. “Met de samenwerking tussen Odido, Talkdesk en Evolve IP brengen we het beste van drie werelden samen: de betrouwbare infrastructuur van Odido, de toonaangevende technologie van Talkdesk en de implementatie-expertise van Evolve IP, besluit Timor Dehzad, Business Development Manager bij Evolve IP EMEA. “Samen zorgen we ervoor dat bedrijven niet alleen toegang hebben tot de meest innovatieve klantcontactoplossingen, maar dat deze ook naadloos worden geïntegreerd in hun bestaande processen. Deze samenwerking stelt onze klanten in staat om het verschil te maken in klantervaring, efficiëntie en kansen te benutten op het gebied van AI.”
Meer informatie over Odido en Talkdesk is hier te vinden.