• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Evolve IP, Polly.help & OBI4wan starten strategische alliantie

23-09-2020
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

OBI4wan, Polly Kennismanagement en Evolve IP hebben de handen ineengeslagen voor één hosted omnichannel contact center oplossing. Deze oplossing voorziet in customer engagement én kennismanagement, wat over alle kanalen beschikbaar is.

De oplossing biedt klantcontactcenter medewerkers één applicatie voor de afhandeling van telefoon- en e-mailberichten, chat- en app gesprekken én social listening over alle social media kanalen. Het unieke is de toevoeging van een zeer intelligente kennisbank, die voor ieder kanaal de juiste informatie aan de agent geeft.

Strategische samenwerking

“Met deze strategische samenwerking voorzien we nog meer organisaties in de Benelux van een krachtige en klantgerichte contact center oplossing. De waarde zit hem in hoe de 3 platformen naadloos met elkaar geïntegreerd zijn en op die manier echt bijdragen aan efficiency en effortless engagement.”, zegt Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan.

Cees Zwezerijn, CEO van Polly Kennismanagement, voegt daaraan toe: “Wij groeien momenteel als nieuwe speler enorm hard. We zien dat wij ons ook moeten richten op projecten als deze, het bouwen van mooie proposities met sterke spelers uit de markt. Onze kennisbank oplossing is zo intelligent dat we deze aan alle mogelijke klantcontactkanalen kunnen koppelen. Zo zorgen we dat wij veel verschillende mogelijkheden hebben om onze dienst aan te kunnen bieden en waarde toe te voegen. We zijn dan ook heel trots op deze samenwerking.”

Cruciale informatie

Agents in het klantcontactcenter kunnen, naast de traditionele kanalen (telefoon en e-mail), nu ook berichten ontvangen vanuit messaging- en social media kanalen waarop gereageerd moet worden. De kracht van social media is inmiddels wel duidelijk. Voor organisaties is het zaak om snel en kundig posts, gesprekken en uitingen van ongenoegen op te pakken. Agents worden voor beantwoording van al deze gesprekken gevoed door de kennisbank van Polly Kennismanagement. Deze kennisbank geeft informatie die cruciaal is voor de klanttevredenheid en het kiezen van de juiste tone of voice tijdens klantinteracties. Alle typen berichten komen op één uniforme wijze binnen in de contact center applicatie. Via een skill based routing heeft de agent tijdens het gesprek alles bij de hand om het klantcontact op de juiste manier af te handelen.

Één totaaloplossing

“Het bieden van 1 totaaloplossing voor het gestructureerd afhandelen van het inkomende klantcontact is in de huidige tijdsgeest niet meer voldoende. De impact van social media is enorm en daar moet je als organisatie snel op acteren. Het integreren met social engagement via OBI4wan en met de kennisbankoplossing van Polly Kennismanagement is dan ook een logische stap voor ons. Agents hebben voor alle contactmomenten de juiste informatie nodig om omnichannel gesprekken goed af te kunnen handelen.”, aldus Leon Schuurmans, Managing Director Evolve IP Europe.

Tags: CommunicatieIT-dienstverlener

GerelateerdeBerichten

5g netwerk

Tijd voor andere communicatie over 5G

2025/03/17
Last_Pass_Logo

LastPass gebruikers met zwakke wachtwoorden

2025/03/13
Volgend bericht
aws-outposts

Alles gaat naar de cloud – of komt de cloud naar de klant

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon