• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Xelion Circulaire IT 2023Gamma copaco gamma-copaco-teams

Evolve IP, Polly.help & OBI4wan starten strategische alliantie

23-09-2020
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

OBI4wan, Polly Kennismanagement en Evolve IP hebben de handen ineengeslagen voor één hosted omnichannel contact center oplossing. Deze oplossing voorziet in customer engagement én kennismanagement, wat over alle kanalen beschikbaar is.

De oplossing biedt klantcontactcenter medewerkers één applicatie voor de afhandeling van telefoon- en e-mailberichten, chat- en app gesprekken én social listening over alle social media kanalen. Het unieke is de toevoeging van een zeer intelligente kennisbank, die voor ieder kanaal de juiste informatie aan de agent geeft.

Strategische samenwerking

“Met deze strategische samenwerking voorzien we nog meer organisaties in de Benelux van een krachtige en klantgerichte contact center oplossing. De waarde zit hem in hoe de 3 platformen naadloos met elkaar geïntegreerd zijn en op die manier echt bijdragen aan efficiency en effortless engagement.”, zegt Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan.

Cees Zwezerijn, CEO van Polly Kennismanagement, voegt daaraan toe: “Wij groeien momenteel als nieuwe speler enorm hard. We zien dat wij ons ook moeten richten op projecten als deze, het bouwen van mooie proposities met sterke spelers uit de markt. Onze kennisbank oplossing is zo intelligent dat we deze aan alle mogelijke klantcontactkanalen kunnen koppelen. Zo zorgen we dat wij veel verschillende mogelijkheden hebben om onze dienst aan te kunnen bieden en waarde toe te voegen. We zijn dan ook heel trots op deze samenwerking.”

Cruciale informatie

Agents in het klantcontactcenter kunnen, naast de traditionele kanalen (telefoon en e-mail), nu ook berichten ontvangen vanuit messaging- en social media kanalen waarop gereageerd moet worden. De kracht van social media is inmiddels wel duidelijk. Voor organisaties is het zaak om snel en kundig posts, gesprekken en uitingen van ongenoegen op te pakken. Agents worden voor beantwoording van al deze gesprekken gevoed door de kennisbank van Polly Kennismanagement. Deze kennisbank geeft informatie die cruciaal is voor de klanttevredenheid en het kiezen van de juiste tone of voice tijdens klantinteracties. Alle typen berichten komen op één uniforme wijze binnen in de contact center applicatie. Via een skill based routing heeft de agent tijdens het gesprek alles bij de hand om het klantcontact op de juiste manier af te handelen.

Één totaaloplossing

“Het bieden van 1 totaaloplossing voor het gestructureerd afhandelen van het inkomende klantcontact is in de huidige tijdsgeest niet meer voldoende. De impact van social media is enorm en daar moet je als organisatie snel op acteren. Het integreren met social engagement via OBI4wan en met de kennisbankoplossing van Polly Kennismanagement is dan ook een logische stap voor ons. Agents hebben voor alle contactmomenten de juiste informatie nodig om omnichannel gesprekken goed af te kunnen handelen.”, aldus Leon Schuurmans, Managing Director Evolve IP Europe.

Tags: CommunicatieIT-dienstverlener

GerelateerdeBerichten

Symbis

AENC ICT Solutions gaat verder onder de naam Symbis

2023/02/17
ibm logo 200

IBM kiest voor enorme prijsverhoging

2022/12/15
Volgend bericht
aws-outposts

Alles gaat naar de cloud – of komt de cloud naar de klant

Uitgelichte Vacatures

Account Manager Carriers & Connectivity

door Rashid Niamat
22-02-2023
0

Vacature voor een Projectleider ICT

door Rashid Niamat
22-02-2023
0

Vacature voor een Technisch Consultant (M365/Azure)

door Rashid Niamat
22-02-2023
0

Bekijk alle vacatures

Aankomende events

De ACTNOW Impact Tech Summit

23-05-2023 - 17:00

whitesky.cloud het Cloud throughout event

28-03-2023 - 14:00

IBC2023

15-09-2023 @ 09:00 , more

Herontdek de IT-wereld tijdens de Gaia Data Experience

05-04-2023 - 17:00

Gamma Communications Teams Event 2023

17-04-2023 - 17:00
Bekijk alle evenementen
Bekijk alle evenementen
ITchannelPRO

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
[email protected]

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • Algemeen nieuws
    • Cloud
    • Datacenters
    • Distributeurs
    • Security
    • Telecom
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Inloggen
  • Aanmelden
  • Contact

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven

Hallo lezer, onze website maakt gebruik van cookies. Waarom we dat doen? Deze cookies zijn nodig om de site zo goed mogelijk te laten functioneren én zodat we je kunnen voorzien van informatie en advertenties die bij jouw interesses passen. Door verder te klikken op onze website, accepteer je de cookies en vergelijkbare technieken.

Privacyoverzicht

Bepaal welke cookies u wilt toestaan.
U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

MEER INFORMATIE OVER DE COOKIES DIE WE GEBRUIKEN.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

Cookies instellen
Technisch noodzakelijke of functionele cookies: deze cookies houden anoniem statistieken bij en zijn vereist voor het optimaal functioneren van onze website. Zonder deze cookies kan de werking van de website niet worden gegarandeerd, om deze reden kun je deze cookies ook niet weigeren. Je kunt de cookies eventueel wel verwijderen in je browserinstellingen.

Analytische cookies: deze cookies verzamelen informatie over jouw gedrag op onze website, maar gebruiken we bijvoorbeeld ook om bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie helpt ons om onze websitebezoekers beter te begrijpen, waardoor we de website continue kunnen optimaliseren.

Tracking cookies: deze worden gebruikt voor het verzamelen van surfinformatie. Bijvoorbeeld door mogelijke interesse tijdens het gebruik van de website te volgen. Door middel van tracking cookies kunnen netwerken informatie verzamelen welke advertenties al zijn bezocht en naar welke specifiek is verder gekeken.

Third-party cookie/advertentie cookie: advertentiecookies brengen je surfgedrag in kaart voor advertentienetwerken. Door middel van deze cookies kunnen deze netwerken je advertenties aanbieden die aansluiten bij jouw interesses. Ook voorkomen deze cookies dat dezelfde advertentie niet meerdere mailen aan dezelfde gebruiker wordt getoond. [LinkedIn cookies, Facebook cookies, Salesfeed cookies, Hotjar]

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de inhoud van de website snel geladen wordt en dat wij jou essentiële beveiligingsmaatregelen kunnen bieden.

Deze cookies kan je niet uitschakelen.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Privacyvbeleid

Meer informatie over ons Cookiebeleid