Voiceworks en VANAD Aloha bieden omni-channel omgeving voor optimale klantbeleving

voiceworks-en-vanad-aloha-bieden-omni-channel-omgeving-voor-optimale-klantbeleving

VANAD Aloha, leverancier van het gelijknamige cloud contact center platform, en Voiceworks zijn een samenwerking aangegaan om organisaties een omni-channel omgeving te bieden voor de cloud based diensten van beide partijen. VANAD Aloha is gekoppeld met de telefonieoplossingen Managed Voice en Voice Connect van Voiceworks en is beschikbaar in de Voiceworks Cloudscape.

Klantcontact is tegenwoordig voor bedrijven essentieel om zich te kunnen onderscheiden. Toch lukt het veel bedrijven niet om hun klantcontact naar een hoger niveau te brengen. Dit door het steeds complexer wordende technologisch ecosysteem binnen bedrijven en de verschillende communicatiekanalen waar de klant zich bevindt.

Organisaties moeten betrokkenheid met klanten creëren om ze te binden aan hun merk. Deze betrokkenheid is de sleutel tot een succesvolle langdurige relatie. De koppeling van de telefonie oplossingen Managed Voice en Voice Connect van Voiceworks en het contact center platform VANAD Aloha ondersteunt klantenservice-afdelingen in het optimaliseren van hun klantcontact.

Daniel van den Hoven, directeur VANAD Aloha vertelt: “Wij zien in de markt dat bedrijven druk bezig zijn om hun bestaande telefonie en contact center toepassingen te vervangen voor cloud oplossingen. VANAD Aloha in combinatie met Voice Connect en Managed Voice biedt de Voiceworks Partners een ‘State-of-the-art’ totaaloplossing. Met de toevoeging van VANAD Aloha kunnen ze een geavanceerde klantenservice oplossing toevoegen aan de huidige Voiceworks oplossing.”

Volledige cloud-oplossing

Het partnership tussen VANAD Aloha en Voiceworks biedt de gebruikers een volledige cloud oplossing op het gebied van telefonie en klantenservice. VANAD Aloha biedt een volledige oplossing met talloze functionaliteiten voor contact centers. Dit cloud-based contact center platform is flexibel, snel in te zetten en gemakkelijk in gebruik. Inkomende gesprekken worden over een Voice Connect-verbinding naar het VANAD Aloha platform getransporteerd en vervolgens afgeleverd aan agents die middels een continue audioverbinding, op bijvoorbeeld Managed Voice, beschikbaar zijn. Daarnaast worden supervisor, uitgebreide forecasting en rapportagefunctionaliteiten geboden.

Stijn Nijhuis, CEO van Voiceworks: ‘VANAD Aloha is het platform voor de ultieme klantenservice en wij zorgen voor optimale bereikbaarheid van organisaties. Door onze samenwerking krijgen klanten nu het beste uit twee werelden. Daarmee krijgen zowel VANAD Aloha als wij een sterkere positie in de klantenservice markt.”

Partners

VANAD Aloha is vanaf heden toegevoegd aan de Voiceworks Cloudscape, waar partners van Voiceworks de oplossing op een gemakkelijke manier en tegen aantrekkelijke tarieven kunnen leveren. Voiceworks en VANAD Aloha ondersteunen de Voiceworks partners op zowel technisch als commercieel gebied via onder andere de trainingen van de Voiceworks Academy. VANAD Aloha en de Voiceworks partners werken in zowel de sales als de implementatie en de verdere ondersteuning samen om de klant optimaal van dienst te zijn. Beide partijen zijn internationaal actief waardoor de klanten van beide partijen kunnen profiteren van deze samenwerking.

Mobiele versie afsluiten