• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 ERSDH ESR-1144x350

Voiceworks en VANAD Aloha bieden omni-channel omgeving voor optimale klantbeleving

09-03-2016
voiceworks-en-vanad-aloha-bieden-omni-channel-omgeving-voor-optimale-klantbeleving
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

VANAD Aloha, leverancier van het gelijknamige cloud contact center platform, en Voiceworks zijn een samenwerking aangegaan om organisaties een omni-channel omgeving te bieden voor de cloud based diensten van beide partijen. VANAD Aloha is gekoppeld met de telefonieoplossingen Managed Voice en Voice Connect van Voiceworks en is beschikbaar in de Voiceworks Cloudscape.

Klantcontact is tegenwoordig voor bedrijven essentieel om zich te kunnen onderscheiden. Toch lukt het veel bedrijven niet om hun klantcontact naar een hoger niveau te brengen. Dit door het steeds complexer wordende technologisch ecosysteem binnen bedrijven en de verschillende communicatiekanalen waar de klant zich bevindt.

Organisaties moeten betrokkenheid met klanten creëren om ze te binden aan hun merk. Deze betrokkenheid is de sleutel tot een succesvolle langdurige relatie. De koppeling van de telefonie oplossingen Managed Voice en Voice Connect van Voiceworks en het contact center platform VANAD Aloha ondersteunt klantenservice-afdelingen in het optimaliseren van hun klantcontact.

Daniel van den Hoven, directeur VANAD Aloha vertelt: “Wij zien in de markt dat bedrijven druk bezig zijn om hun bestaande telefonie en contact center toepassingen te vervangen voor cloud oplossingen. VANAD Aloha in combinatie met Voice Connect en Managed Voice biedt de Voiceworks Partners een ‘State-of-the-art’ totaaloplossing. Met de toevoeging van VANAD Aloha kunnen ze een geavanceerde klantenservice oplossing toevoegen aan de huidige Voiceworks oplossing.”

Volledige cloud-oplossing

Het partnership tussen VANAD Aloha en Voiceworks biedt de gebruikers een volledige cloud oplossing op het gebied van telefonie en klantenservice. VANAD Aloha biedt een volledige oplossing met talloze functionaliteiten voor contact centers. Dit cloud-based contact center platform is flexibel, snel in te zetten en gemakkelijk in gebruik. Inkomende gesprekken worden over een Voice Connect-verbinding naar het VANAD Aloha platform getransporteerd en vervolgens afgeleverd aan agents die middels een continue audioverbinding, op bijvoorbeeld Managed Voice, beschikbaar zijn. Daarnaast worden supervisor, uitgebreide forecasting en rapportagefunctionaliteiten geboden.

Stijn Nijhuis, CEO van Voiceworks: ‘VANAD Aloha is het platform voor de ultieme klantenservice en wij zorgen voor optimale bereikbaarheid van organisaties. Door onze samenwerking krijgen klanten nu het beste uit twee werelden. Daarmee krijgen zowel VANAD Aloha als wij een sterkere positie in de klantenservice markt.”

Partners

VANAD Aloha is vanaf heden toegevoegd aan de Voiceworks Cloudscape, waar partners van Voiceworks de oplossing op een gemakkelijke manier en tegen aantrekkelijke tarieven kunnen leveren. Voiceworks en VANAD Aloha ondersteunen de Voiceworks partners op zowel technisch als commercieel gebied via onder andere de trainingen van de Voiceworks Academy. VANAD Aloha en de Voiceworks partners werken in zowel de sales als de implementatie en de verdere ondersteuning samen om de klant optimaal van dienst te zijn. Beide partijen zijn internationaal actief waardoor de klanten van beide partijen kunnen profiteren van deze samenwerking.

GerelateerdeBerichten

it-sa Expo&Congress dit jaar in vijf beurshallen

2025/08/22
medion_ag_logo

Lenovo verkoopt belang terug aan Medion

2025/08/22
Volgend bericht
i-real-wint-pioneers-award-voor-beste-private-lora-toepassing

I-Real wint Pioneers Award voor beste Private LoRa toepassing

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

ArrowFest 2025

02-10-2025 - 22:00

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon