• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

ViPcom stapt met Mtel in cloud contact center dienstverlening

16-02-2016
vipcom-stapt-met-mtel-in-cloud-contact-center-dienstverlening
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Mtel en ViPcom zijn een strategisch partnership aangegaan. Met de samenwerking heeft ViPcom de mogelijkheid om het volledige cloud communicatie portfolio van Mtel aan haar klanten aan te bieden.

Van oudsher wordt de contact center markt gedomineerd door fabrikanten die on-premise producten aan de markt verkopen. De verschuiving naar de cloud neemt echter ook in dit marktsegment steeds grotere vormen aan. Om deze marktbeweging te volgen, investeert ViPcom in de relatie met Mtel. Met het Mtel portfolio krijgt ViPcom toegang tot state-of-the-art omnichannel contact center- , bedrijfstelefonie- en selfservicediensten uit de cloud.

On-premise versus cloud

“Het portfolio van Mtel is een uitstekende aanvulling in de klantcontact oplossingen van ViPcom” geeft Wim van Tol, Commercieel Directeur van ViPcom aan. “We zien dat de discussie over on-premise versus cloud in de boardroom soms geen echte discussie meer is. Steeds vaker wordt gekozen voor de cloud waarbij flexibiliteit en ‘time to market’ in het voordeel van de cloud oplossing wijzen. De sterke service diensten die we in de Mtel cloud hebben en de complete contact center oplossingen van het platform maken ons aanbod voor het MKB en groot zakelijke markt compleet.”

Omnichannel klantcontact

Volgens Remco Spierings, Director Sales en Marketing van Mtel is de strategische samenwerking met ViPcom een belangrijke stap voor Mtel. “In de high end contact center markt verschuift de markt naar de cloud. We zien organisaties steeds vaker kiezen voor een cloud oplossing in plaats van een dure upgrade van bestaande systemen. ViPcom is een belangrijke partner voor hun klanten wanneer het gaat om innovatieve, hoogwaardige contact center oplossingen. Met het Mtel portfolio kan ViPcom haar klanten vanaf nu ook voorzien van dergelijke oplossingen uit de cloud, die desgewenst kunnen worden aangevuld met kantoortelefonie en omnichannel IVR diensten.”

Over Mtel

Mtel levert al 25 jaar dienstverlening uit de cloud volgens het SaaS (software as a service) model en groeit snel. Het indirecte model is niet nieuw voor Mtel, dat al meer dan 10 jaar haar diensten levert via onder andere telecom operators en dealers. Dit jaar is speciaal voor system integrators een nieuw business model ontwikkeld. Deze leveren traditioneel systemen op locatie, al dan niet in een managed of hosted model, maar hebben nog geen duidelijk antwoord op cloud. Mtel is trots dat ViPcom het nieuwe Mtel model inzet om in één keer een complete cloud communicatie propositie in de markt te zetten.

Over ViPcom

ViPcom levert en onderhoud al jaren de contact centers voor gerenommeerde nationale en internationale bedrijven en migreert deze omgevingen naar omnichannel systemen voor efficiëntere afhandeling en betere customer experience. “Prettig voor elkaar” werkt voor ViPcom s klanten maar ook voor de klanten van haar klanten.

DEEL DIT ARTIKEL

GerelateerdeBerichten

Wie dacht aan India als land dat kijkt naar Digitale Soevereiniteit?

2025/08/04

Waarom je AI niet nodig hebt als je je klantreis snapt

2025/08/04
Volgend bericht
capestone-levert-data-abonnementen-van-t-mobile

Capestone levert data-abonnementen van T-Mobile

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon