SentioCX, leverancier van AI-gestuurde gespreksorkestratie voor klantervaring (CX) heeft SentioManager v2 geïntroduceerd.
De nieuwe functies moeten klantinteracties optimaliseren en te transformeren. Daarmee beschikken bedrijven en hun partners over geavanceerde tools om hun klantstrategieën naar een hoger niveau te tillen, aldus SentioCX.
SentioCX SentioManager v2 biedt onder meer intentiegestuurde voorspellende routering met sentimentanalyse. Het triage-algoritme rangschikt interacties op basis van het belang en de urgentie van de intentie. Het stelt ook het sentiment in staat om de prioritering dynamisch aan te passen. Dit zorgt ervoor dat interacties met positieve of negatieve sentimenten op de juiste manier worden behandeld. Daarbij moet de juiste prioriteit worden gegeven door de best passende agent.
Predictive routing
Een andere nieuwe functie in SentioCX SentioManager is SentioSimulator voor predictive routing. Met deze functie kunnen gebruikers inkomend verkeer simuleren en de effectiviteit van het intentiegestuurde routeringsalgoritme voorspellen. Deze mogelijkheid is ook cruciaal voor het automatiseren van SLA-beheer. Routeringsaanpassingen zijn volgens de leverancier zelfregulerend en geoptimaliseerd voor inkomend verkeer.
SLA-inzichten
Daarnaast biedt SentioCX SentioManager v2 geavanceerde SLA-inzichten. Daarmee krijgen gebruikers uitgebreide inzichten in de SLA-naleving en een direct overzicht van de effectiviteit van het SLA-beheer. Hierdoor kunnen gebruikers de impact van klantinteracties op belangrijke KPI’s, als klantverloop, Net Promoter Scores (NPS), klanttevredenheid (CSAT) en verkoopcijfers inzichtelijk maken.
SentioManager v2 integreert naadloos met BYOB (Bring Your Own Bot). Met de release van SentioManager v2 introduceert SentioCX een naar eigen zeggen verbeterde Seamless Hand-off API. Deze API is openbaar beschikbaar en moet zorgen voor een soepele integratie met ieder conversational AI-platform.
Human-In-The-Loop
Verder bevat SentioCX SentioManager v2 een Human-In-The-Loop orchestrator voor RPA (Robotic Process Automation). “Deze functie is essentieel voor processen die real-time menselijke interventie vereisen. Het prioriteert taken op basis van het belang of de urgentie van intentie en/of sentiment en koppelt deze in real-time aan de juiste experts met de nodige vaardigheden en bekwaamheidsniveaus”, stelt SentioCX.
“Deze nieuwe mogelijkheden stellen ondernemingen in staat om hun klantstrategie te verfijnen met moeiteloze overgangen van bots, geautomatiseerd SLA-beheer, geavanceerde analyses, voorspellende simulaties en naadloze integraties”, zegt Ronald Rubens, oprichter en CEO van SentioCX over SentioManager v2.