• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

oneCentral breidt Voice365 Suite uit met contactcenterdiensten CC4Teams

15-04-2021
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

oneCentral breidt Voice365 uit met de omnichannel contactcenteroplossing CC4Teams van ContactCenter4All. Het bedrijf meldt op de eigen website dat CC4Teams nu als SaaS-oplossing kan worden geïntegreerd in bestaande Microsoft-omgevingen en in combinatie met traditionele telefonie. Zo kunnen contactcenter-medewerkers blijven werken in hun vertrouwde Microsoft Teams en tegelijk profiteren van additionele contactcenter-functies.

CC4Teams is een oplossing van het Nederlandse bedrijf ContactCenter4All. Met CC4Team hebben callcenter-medewerkers niet alleen snel inzicht in en overzicht van inkomende telefoongesprekken, ze kunnen ook oproepen routeren, agenda’s van collega’s raadplegen, terugbelnotities maken en veel meer. Binnen de applicatie kunnen ze met klanten communiceren via telefoon, webchat, social media, e-mail of WhatsApp.

Teams en telefonie werken samen

Binnen de samenwerking met oneCentral is CC4Teams nu dankzij Voice365 beschikbaar in zowel Microsoft Teams als met traditionele telefonie. Voice365 is een dienst van oneCentral die Microsoft Teams en bestaande telefonie verbindt en bovendien eenvoudig laat samenwerken met andere communicatietools. oneCentral levert Voice365 aan via partners en gecertificeerde Microsoft-resellers. Voice365 biedt een integratie die volgens Marius Savelbergh van oneCentral heel waardevol is voor Microsoft Partners. “Medewerkers van bedrijven en organisaties kunnen nu makkelijker telefonisch en via Teams bellen en gebeld worden vanuit een contactcenter-applicatie. Veel organisaties worstelen met die uitdaging en ICT-dienstverleners en telecomresellers kunnen dat nu heel eenvoudig implementeren. Bij oneCentral begrijpen we dat het aanbieden en uitrollen van telefonie een andere expertise vereist en daarom ondersteunen we resellers en partners graag bij de implementatie van deze dienst.”

Kracht van contactcenters

ContactCenter4All werkt al sinds 2013 met de unified oplossingen van Microsoft en trekt nu gezamenlijk met oneCentral op naar bedrijven en organisaties met advisering, training, support en integratie. In de ogen van Anne-Meine Gramsma van ContactCenter4All is een contactcenter cruciaal voor het managen van de complete lifecycle van klantrelaties. “De kracht van contactcenters is vragen van klanten zo effectief mogelijk en via meerdere kanalen te behandelen. Bedrijven moeten dus kunnen communiceren via de telefoon, chat, e-mail, Whatsapp en social media”, zegt Gramsma. “Alleen zo zijn contactcenter-agents in staat de vragen van klanten op een goede en snelle manier beantwoorden of routeren naar de juiste persoon of afdeling binnen de organisatie. Een goed contactcenter heeft groot effect op de tevredenheid van klanten en medewerkers maar leidt bovendien tot kostenverlagingen omdat klanten beter, sneller en efficiënter worden geholpen.”

Bron: oneCentral

GerelateerdeBerichten

Dell logo

Waar Dell zich wel en niet zorgen om moet maken

2025/08/01
AFIBER-Jochem-de-Gruyter 3

Zomercolumn Jochem de Gruyter – AFIBER

2025/08/01
Volgend bericht
Dell logo

Na spin-off VMware is de verkoop van Boomi door Dell goed mogelijk

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon