• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

NEC lanceert UC-diensten UNIVERGE BLUE in Nederland

16-06-2021
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

NEC heeft deze week diverse cloudoplossingen onder de naam UNIVERGE BLUE op de markt gebracht. UNIVERGE BLUE CONNECT is de Unified Communications as a Service-oplossing (UCaaS) en UNIVERGE BLUE ENGAGE is de Contact Center as a Service (CCaaS)-oplossing. Beide zijn na eerdere introductie elders in de wereld, nu ook beschikbaar voor klanten en partners in Nederland.

Het open cloudplatforms van NEC maakt telefonie, chat, videoconferencing, contactcenterdiensten, security, webinars, bestanden delen en opslaan en andere productiviteitsintegraties, onder andere Microsoft Teams, Office 365 en Salesforce, binnen één omgeving mogelijk. De diensten worden aangeboden voor een vast bedrag per maand. Gebruikers betalen alleen voor wat ze gebruiken en gebruikerslicenties kunnen per maand worden gewijzigd.

Unieke differentiatie

UNIVERGE BLUE volgens NEC ‘perfect’ bij de huidige vraag naar hybride werken en is ontworpen voor MKB-organisaties tot grote ondernemingen. De diensten zijn al in andere delen van de wereld beschikbaar en de reacties hierop zijn volgens NEC overweldigend positief. De oplossingen bieden ‘unieke differentiatie’ voor distributiekanalen, denkt Bert Plasman, Vice President Enterprise Channel Sales EMEA. “Al deze features als losse oplossingen in de markt inkopen, heeft een aardig prijskaartje in aanschaf, ondersteuning en integratie. UNIVERGE BLUE levert klanten een aanzienlijk kostenvoordeel en biedt hen alle voordelen van gestroomlijnde IT-beheer en -administratie. Vanuit één managementportal kunnen alle applicaties in een hele organisatie worden uitgerold en beheerd.”

Partners

Resellers kunnen makkelijk instappen met een lage investering, snelle accreditatie en uitgebreide ondersteuning. De userinterface is 100 procent Nederlands en de 3.000 tot 5.000 gratis belminuten in de CONNECT-licenties zijn interessant voor veel organisaties. De voordelen voor business partners zijn volgens Plasman helder. “De filosofie van ons partnerprogramma is ‘Wij werken voor u’ en daarbij blijven partners altijd eigenaar van hun klant en ze behouden de klantrelatie. De go-to-market strategie is 100 procent indirect met geselecteerde en gecertificeerde partners en BusinessCom als distributeur.”

Directeur Pieter van Eldonk van BusinessCom is uiteraard positief over de nieuwe propositie van UNIVERGE BLUE. “In tegenstelling tot bestaande cloudtelefonie, zijn partners met UNIVERGE BLUE in staat om dicht bij hun klanten te blijven met volledige controle over prijzen en facturering. Het proces van onboarding voor partners is eenvoudig en er is uitgebreide training en support door de cloudspecialisten van NEC.”

Tags: contactcenterUCaaS

GerelateerdeBerichten

yeastar_logo

Update voor het Yeastar P-Series-telefoonsysteem

2025/07/29

Afscheidsinterview Micha Cohen en Arthur van den Ende

2025/07/17
Volgend bericht

Voiceworks introduceert Cloud Contact Center en Conversational AI

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon