Genesys rapport “AI comes of age”

Economist Impact Global Report - imgEconomist Impact en Genesys hebben 750 senior customer service-, marketing- en verkoopmanagers wereldwijd ondervraagd over hoe AI-klantreizen en werknemersproductiviteit kan verbeteren. Ze onderzochten ook strategieën voor het inzetten van de technologie en de waarde die organisaties verkrijgen en hopen te bereiken als resultaat.

Organisaties wereldwijd integreren kunstmatige intelligentie (AI) steeds dieper in hun klantreizen en werknemerservaringen, waardoor deze soepeler en meer data-gedreven worden dan ooit tevoren. Ze gebruiken AI om pijnpunten in klantreizen te begrijpen, frontline medewerkers van realtime inzichten te voorzien en alles te verbeteren, van klanttevredenheid tot de ROI van de klantervaring.

Download het rapport om de belangrijkste strategische AI-prioriteiten te leren kennen en hoe je, door een bredere en meer verfijnde kijk op AI te nemen, de volledige klantreis en werknemerservaring kunt verbeteren. Je krijgt ook inzicht in:

Mobiele versie afsluiten