• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Destiny zet met nieuwe naam ‘Dstny’ Europese ambities op scherp

25-02-2022
dstny logo
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

dstny logoDestiny zet een belangrijke volgende stap in de uitbouw van zijn Europese ambities. Het lanceert met “Dstny” een nieuwe Europese merkidentiteit en logo voor de hele groep. Tegelijk kondigt het bedrijf aan dat het vanaf 1 januari 2023 en zeker tot eind 2024 de nieuwe co-titelsponsor wordt van het Belgische UCI WorldTour-wielerteam Lotto-Dstny.

Met de nieuwe merkidentiteit verenigt Dstny meer dan tien bedrijven in de groep onder één vlag.  Het nieuwe merk en logo voor de hele groep symboliseert de Europese leiderspositie en de drive om innovatie te versnellen, de klantervaring te verbeteren en nog meer talent aan te trekken. Het doel hiervan? Cloudgebaseerde Business Communications leveren die het dagelijkse leven gemakkelijker maakt. Today and tomorrow.

“Het gaat vandaag om veel meer dan alleen de lancering van één Europese merknaam voor de hele Dstny groep”, zegt CEO Daan De Wever. “Onder de motorkap van het merk Dstny hebben we een duidelijke referentie-architectuur en bewuste technologie-footprint gebouwd, teams met diverse kwaliteiten operationeel samengebracht en in elk land een sterke commerciële positie uitgebouwd. Ons go-to-market-model, met diverse partners, service providers en een eigen directe verkoopkanaal, is in alle landen waar we aanwezig zijn vergelijkbaar. Er is nog veel werk, maar tegelijk is er ook al veel geïntegreerd om één toekomstbestendig Europees bedrijf uit te bouwen.” 

Dstny heeft het laatste jaar fors geïnvesteerd in zijn technologische footprint. Zo heeft het afgelopen zomer het Zweedse Telepo met zijn sterke UCaaS-platform overgenomen en samen met diverse andere teams en technologieën samengebracht in een eigen developmenttak, Dstny for Service Providers. “We hebben een sterk technologieframework en unieke technische ontwikkelingscapaciteit opgebouwd”, gaat De Wever verder. “Het is onze passie om deze technologie op Europees vlak te verankeren en als relevante, innovatieve en leidende speler in de markt de komende jaren onder eigen controle verder door te groeien.”

 

Wielrennen zorgt voor versnelling van merkbekendheid in Europa

Om zijn bekendheid als Europese leider in cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie verder uit te bouwen, vond Dstny de ideale partner in de Belgische Lotto wielerploeg. Het sponsorship sluit perfect aan bij de transitie die het bedrijf nu maakt van initiële challenger in een aantal landen, via een sterke internationale groei naar een ambitieuze Europese speler. Als snelgroeiend bedrijf is het voor Dstny essentieel om het vertrouwen verder te vergroten en een sterk merk uit te bouwen. Zo wordt het eenvoudiger om nieuwe klanten, partners, overname prospects en talent aan te trekken. Dstny kiest zijn partnerships dan ook heel zorgvuldig uit.

“We geloven net als het Lotto wielerteam in talent alle kansen geven, in het belang van een sterk partnernetwerk, in diversiteit en in teamspirit. Ook de ambitie om vanuit onze Belgische roots mee te spelen op internationaal vlak bindt ons. Dit voelde meteen als een goede match”, zegt De Wever. “Daarnaast is de wielersport één van de populairste sporten in Europa, vooral in onze huidige markten. Het is in de zakelijke wereld onder beslissers en CEO’s heel populair, dus het biedt ons netwerk- en hospitality mogelijkheden om nog sneller te groeien.” 

Met dit co-naamsponsorship is Dstny de eerste Belgische Tech Scale-up die een Belgische profwielerploeg op deze schaal ondersteunt. “We zijn erg trots om de nieuwe co-naamsponsor te zijn van het Belgische UCI WorldTour-team Lotto-Dstny. We hopen ook om het team vanuit onze vergelijkbare startpositie als ‘challenger’ te kunnen inspireren om strategisch-creatief en ‘out of the box’ te denken en te handelen. Ik ben ervan overtuigd dat we door onze krachten te bundelen, allebei een volgende stap kunnen zetten in onze ontwikkeling”, concludeert De Wever. 

dstny uci

John Lelangue, algemeen manager van de wielerploeg, is verheugd met de komst van Dstny als nieuwe partner. “We zijn erg blij met Dstny’s toezegging, zo vroeg in het seizoen, om de komende twee jaar deel uit te maken van onze ploeg. Dstny en onze wielerploeg zijn een perfecte match van twee Belgische organisaties met internationale ambities. Mede dankzij Dstny zal het mogelijk zijn om opnieuw een generatie jonge Belgische talenten op te leiden. Onze ploeg gaat voor ritzeges in de Tour de France en winst in grote klassiekers”, zegt John Lelangue. “Dit jaar en in de toekomst. Het opleiden van jong talent, bij de mannen en vrouwen, behoort tot ons DNA. Daarom investeren we naast ons WorldTeam ook in onze opleidings- en vrouwenploeg. Door dit partnerschap verwerft Dstny een plaats in de toekomst en geschiedenis van de Belgische wielersport.”

Ook Jannie Haek, CEO van de Nationale Loterij, kijkt uit naar de samenwerking met de nieuwe partner. “We delen met Dstny onze Belgische identiteit en focus op innovatie. Dstny is een mooi voorbeeld van hoe, van origine Belgische, technologiebedrijven tot sterke internationale spelers kunnen uitgroeien. We zijn dan ook trots op dat we op deze manier kunnen bijdragen aan het verder uitbouwen van dat succes. Wij hebben in al die jaren prachtige momenten beleefd met de wielerploeg, die we nu al 37 jaar ondersteunen. We zijn blij dat we Dstny in de ploeg mogen verwelkomen, geheel in lijn met de filosofie van het team.”

GerelateerdeBerichten

Dell logo

Waar Dell zich wel en niet zorgen om moet maken

2025/08/01
AFIBER-Jochem-de-Gruyter 3

Zomercolumn Jochem de Gruyter – AFIBER

2025/08/01
Volgend bericht
peter schuchmann (soti)

EMM Marktleider SOTI licht tipje van de sluier op voor 2022

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon