• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten

X2com Xelion ITchannelPRO-2022-03

Destiny zet met nieuwe naam ‘Dstny’ Europese ambities op scherp

25-02-2022
dstny logo
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

dstny logoDestiny zet een belangrijke volgende stap in de uitbouw van zijn Europese ambities. Het lanceert met “Dstny” een nieuwe Europese merkidentiteit en logo voor de hele groep. Tegelijk kondigt het bedrijf aan dat het vanaf 1 januari 2023 en zeker tot eind 2024 de nieuwe co-titelsponsor wordt van het Belgische UCI WorldTour-wielerteam Lotto-Dstny.

Met de nieuwe merkidentiteit verenigt Dstny meer dan tien bedrijven in de groep onder één vlag.  Het nieuwe merk en logo voor de hele groep symboliseert de Europese leiderspositie en de drive om innovatie te versnellen, de klantervaring te verbeteren en nog meer talent aan te trekken. Het doel hiervan? Cloudgebaseerde Business Communications leveren die het dagelijkse leven gemakkelijker maakt. Today and tomorrow.

“Het gaat vandaag om veel meer dan alleen de lancering van één Europese merknaam voor de hele Dstny groep”, zegt CEO Daan De Wever. “Onder de motorkap van het merk Dstny hebben we een duidelijke referentie-architectuur en bewuste technologie-footprint gebouwd, teams met diverse kwaliteiten operationeel samengebracht en in elk land een sterke commerciële positie uitgebouwd. Ons go-to-market-model, met diverse partners, service providers en een eigen directe verkoopkanaal, is in alle landen waar we aanwezig zijn vergelijkbaar. Er is nog veel werk, maar tegelijk is er ook al veel geïntegreerd om één toekomstbestendig Europees bedrijf uit te bouwen.” 

Dstny heeft het laatste jaar fors geïnvesteerd in zijn technologische footprint. Zo heeft het afgelopen zomer het Zweedse Telepo met zijn sterke UCaaS-platform overgenomen en samen met diverse andere teams en technologieën samengebracht in een eigen developmenttak, Dstny for Service Providers. “We hebben een sterk technologieframework en unieke technische ontwikkelingscapaciteit opgebouwd”, gaat De Wever verder. “Het is onze passie om deze technologie op Europees vlak te verankeren en als relevante, innovatieve en leidende speler in de markt de komende jaren onder eigen controle verder door te groeien.”

 

Wielrennen zorgt voor versnelling van merkbekendheid in Europa

Om zijn bekendheid als Europese leider in cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie verder uit te bouwen, vond Dstny de ideale partner in de Belgische Lotto wielerploeg. Het sponsorship sluit perfect aan bij de transitie die het bedrijf nu maakt van initiële challenger in een aantal landen, via een sterke internationale groei naar een ambitieuze Europese speler. Als snelgroeiend bedrijf is het voor Dstny essentieel om het vertrouwen verder te vergroten en een sterk merk uit te bouwen. Zo wordt het eenvoudiger om nieuwe klanten, partners, overname prospects en talent aan te trekken. Dstny kiest zijn partnerships dan ook heel zorgvuldig uit.

“We geloven net als het Lotto wielerteam in talent alle kansen geven, in het belang van een sterk partnernetwerk, in diversiteit en in teamspirit. Ook de ambitie om vanuit onze Belgische roots mee te spelen op internationaal vlak bindt ons. Dit voelde meteen als een goede match”, zegt De Wever. “Daarnaast is de wielersport één van de populairste sporten in Europa, vooral in onze huidige markten. Het is in de zakelijke wereld onder beslissers en CEO’s heel populair, dus het biedt ons netwerk- en hospitality mogelijkheden om nog sneller te groeien.” 

Met dit co-naamsponsorship is Dstny de eerste Belgische Tech Scale-up die een Belgische profwielerploeg op deze schaal ondersteunt. “We zijn erg trots om de nieuwe co-naamsponsor te zijn van het Belgische UCI WorldTour-team Lotto-Dstny. We hopen ook om het team vanuit onze vergelijkbare startpositie als ‘challenger’ te kunnen inspireren om strategisch-creatief en ‘out of the box’ te denken en te handelen. Ik ben ervan overtuigd dat we door onze krachten te bundelen, allebei een volgende stap kunnen zetten in onze ontwikkeling”, concludeert De Wever. 

dstny uci

John Lelangue, algemeen manager van de wielerploeg, is verheugd met de komst van Dstny als nieuwe partner. “We zijn erg blij met Dstny’s toezegging, zo vroeg in het seizoen, om de komende twee jaar deel uit te maken van onze ploeg. Dstny en onze wielerploeg zijn een perfecte match van twee Belgische organisaties met internationale ambities. Mede dankzij Dstny zal het mogelijk zijn om opnieuw een generatie jonge Belgische talenten op te leiden. Onze ploeg gaat voor ritzeges in de Tour de France en winst in grote klassiekers”, zegt John Lelangue. “Dit jaar en in de toekomst. Het opleiden van jong talent, bij de mannen en vrouwen, behoort tot ons DNA. Daarom investeren we naast ons WorldTeam ook in onze opleidings- en vrouwenploeg. Door dit partnerschap verwerft Dstny een plaats in de toekomst en geschiedenis van de Belgische wielersport.”

Ook Jannie Haek, CEO van de Nationale Loterij, kijkt uit naar de samenwerking met de nieuwe partner. “We delen met Dstny onze Belgische identiteit en focus op innovatie. Dstny is een mooi voorbeeld van hoe, van origine Belgische, technologiebedrijven tot sterke internationale spelers kunnen uitgroeien. We zijn dan ook trots op dat we op deze manier kunnen bijdragen aan het verder uitbouwen van dat succes. Wij hebben in al die jaren prachtige momenten beleefd met de wielerploeg, die we nu al 37 jaar ondersteunen. We zijn blij dat we Dstny in de ploeg mogen verwelkomen, geheel in lijn met de filosofie van het team.”

Gerelateerde Berichten

edit post
RS_Solutions-202207

Barber Brinkman van Real Solutions over samenwerking met Wasabi

2022/08/19
edit post

iuppiter: Hoe te schakelen tijdens een ‘storing’ op de markt

2022/08/18
Volgend bericht
edit post
peter schuchmann (soti)

EMM Marktleider SOTI licht tipje van de sluier op voor 2022

Uitgelichte Vacatures

edit post
in4leads

In4leads: Sales consultant IT

door Redactie
18-08-2022
0

edit post
in4leads

In4Leads: Accountmanager IT

door Redactie
18-08-2022
0

edit post
Xelion

Xelion: Technisch Support Engineer (2e lijns)

door Redactie
11-08-2022
0

Bekijk alle vacatures

Aankomende events

Innovation Summit 2022 Schneider Electric

21-09-2022 @ 10:00 , more

Network X

18-10-2022 @ 09:00 , more

Big Data Expo

14-09-2022 @ 09:00 , more

BusinessCom Partner Event 2022

06-09-2022 - 18:00

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2022

07-11-2022 @ 10:00 , more
Bekijk alle evenementen
Bekijk alle evenementen
ITchannelPRO

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Aanmelden
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
[email protected]

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • Algemeen nieuws
    • Cloud
    • Datacenters
    • Distributeurs
    • ICT
    • Security
    • Telecom
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Inloggen
  • Aanmelden
  • Contact

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Hallo lezer, onze website maakt gebruik van cookies. Waarom we dat doen? Deze cookies zijn nodig om de site zo goed mogelijk te laten functioneren én zodat we je kunnen voorzien van informatie en advertenties die bij jouw interesses passen. Door verder te klikken op onze website, accepteer je de cookies en vergelijkbare technieken.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Privacyoverzicht

Bepaal welke cookies u wilt toestaan.
U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

MEER INFORMATIE OVER DE COOKIES DIE WE GEBRUIKEN.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

Cookies instellen
Technisch noodzakelijke of functionele cookies: deze cookies houden anoniem statistieken bij en zijn vereist voor het optimaal functioneren van onze website. Zonder deze cookies kan de werking van de website niet worden gegarandeerd, om deze reden kun je deze cookies ook niet weigeren. Je kunt de cookies eventueel wel verwijderen in je browserinstellingen.

Analytische cookies: deze cookies verzamelen informatie over jouw gedrag op onze website, maar gebruiken we bijvoorbeeld ook om bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie helpt ons om onze websitebezoekers beter te begrijpen, waardoor we de website continue kunnen optimaliseren.

Tracking cookies: deze worden gebruikt voor het verzamelen van surfinformatie. Bijvoorbeeld door mogelijke interesse tijdens het gebruik van de website te volgen. Door middel van tracking cookies kunnen netwerken informatie verzamelen welke advertenties al zijn bezocht en naar welke specifiek is verder gekeken.

Third-party cookie/advertentie cookie: advertentiecookies brengen je surfgedrag in kaart voor advertentienetwerken. Door middel van deze cookies kunnen deze netwerken je advertenties aanbieden die aansluiten bij jouw interesses. Ook voorkomen deze cookies dat dezelfde advertentie niet meerdere mailen aan dezelfde gebruiker wordt getoond. [LinkedIn cookies, Facebook cookies, Salesfeed cookies, Hotjar]

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de inhoud van de website snel geladen wordt en dat wij jou essentiële beveiligingsmaatregelen kunnen bieden.

Deze cookies kan je niet uitschakelen.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Privacyvbeleid

Meer informatie over ons Cookiebeleid