• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Xelion Circulaire IT 2023Gamma copaco gamma-copaco-teams

Deel Customer Interaction Group start door als Teamcx

13-10-2016
deel-customer-interaction-group-start-door-als-teamcx
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Met ingang van 1 oktober 2016 is teamcx van start gegaan± het resultaat van een snelle doorstart van Customer Interaction Group, dat in augustus failliet ging. Het contactcenter deel van de activiteiten van Customer Interaction Group is overgegaan naar Axians, waar al een partnership mee bestond. Start-up teamcx richt zich op het optimaliseren van de dienstverlening aan klanten, met name op het vlak van online klantcontact.

Teamcx gaat zich bezighouden met innovatieve toepassingen voor messaging oplossingen zoals Facebook Messenger en WhatsApp. Dit omvat het leveren en integreren van messaging-oplossingen in de CRM-omgeving van bedrijven, maar ook het realiseren van slimme koppelingen zodat klantcommunicatie via ieder kanaal in het CRM bij elkaar komt en naadloos op elkaar aansluit. Teamcx doet dat in eerste instantie op basis van Oracle Service Cloud, een oplossing waarmee het team de afgelopen jaren uitgebreide expertise heeft opgebouwd.

Hanjo Huizing, oprichter van teamcx: “De ontwikkelingen in klantcontact gaan snel: het klantcontact wordt in snel tempo steeds meer ‘online’. De grenzen tussen privé- en zakelijke communicatie vervagen.  De integratie van digitale kanalen zoals e-mail, messaging apps, chat, sms en social media in de CRM-omgeving wordt een must voor organisaties die hun klantcontact willen laten aansluiten op veranderend klantgedrag. Positief is dat de bestaande klanten stuk voor stuk bij teamcx zijn gebleven, dat is een belangrijke voorwaarde voor de doorstart geweest.”

Messaging apps zoals Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp, WeChat en Line, worden steeds rijker aan functionaliteit. Daarmee zijn ze het platform geworden voor het leveren van de beste customer experience; de CRM-omgeving van de organisatie is de engine die dit alles aandrijft. Huizing geeft als voorbeeld: “In de toekomst zal het niet meer nodig zijn om als e-commerce klant in te loggen op de site van een transporteur of een persoonlijke pagina, maar verloopt het volgen van je bestelling via een kanaal. In een goed georganiseerde multichannel-omgeving zijn alle interacties te koppelen aan de klantgegevens, waardoor je bijvoorbeeld vanuit de CRM-omgeving via een bot geautomatiseerd een WhatsApp-bericht kunt terugsturen aan de klant met een update over de orderstatus. Dit verkleint de kans op communicatiefouten en herhaalverkeer en scheelt zowel de organisatie als de klant tijd. Je kunt die integratie zien als de volgende stap in selfservice, maar het creëert ook nieuwe oplossingen voor proactief klantcontact.”

Binnen teamcx is Hanjo aan boord als investeerder. Hij brengt zijn netwerk mee, helpt het team om succesvol te worden en de business verder te ontwikkelen. Huizing: “teamcx heeft alle kenmerken van een start-up: een klein en jong team van drie ontwikkelaars, die de volgende generatie oplossingen voor klantcontact realiseert. Teamcx is gevestigd in hartje Amsterdam, een inspirerende omgeving waar ook veel andere tech start-ups en digital agencies te vinden zijn.”

Tags: multichannel

GerelateerdeBerichten

voys-one-integreert-whatsapp-in-diensten

Voys One integreert WhatsApp in diensten

2016/03/03
Volgend bericht
dimension-data-mobiele-werkplek-niet-klaar-voor-cyberdreiging-van-morgen

Dimension Data: mobiele werkplek niet klaar voor cyberdreiging van morgen

Uitgelichte Vacatures

Vacature Performance Marketing Manager

door Rashid Niamat
01-04-2023
0

servers - hardware

Vacature Customer Service Representative

door Rashid Niamat
01-04-2023
0

servers - hardware

Technical Facility Engineer

door Rashid Niamat
01-04-2023
0

Bekijk alle vacatures

Aankomende events

De ACTNOW Impact Tech Summit

23-05-2023 - 17:00

IBC2023

15-09-2023 @ 09:00 , more

Herontdek de IT-wereld tijdens de Gaia Data Experience

05-04-2023 - 17:00

Gamma Communications Teams Event 2023

17-04-2023 - 17:00

Webinar Recovering Damaged or Corrupted Backups of Virtual Systems

18-04-2023 - 15:00
Bekijk alle evenementen
Bekijk alle evenementen
ITchannelPRO

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
[email protected]

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • Algemeen nieuws
    • Cloud
    • Datacenters
    • Distributeurs
    • Security
    • Telecom
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Inloggen
  • Aanmelden
  • Contact

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven

Hallo lezer, onze website maakt gebruik van cookies. Waarom we dat doen? Deze cookies zijn nodig om de site zo goed mogelijk te laten functioneren én zodat we je kunnen voorzien van informatie en advertenties die bij jouw interesses passen. Door verder te klikken op onze website, accepteer je de cookies en vergelijkbare technieken.

Privacyoverzicht

Bepaal welke cookies u wilt toestaan.
U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

MEER INFORMATIE OVER DE COOKIES DIE WE GEBRUIKEN.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

Cookies instellen
Technisch noodzakelijke of functionele cookies: deze cookies houden anoniem statistieken bij en zijn vereist voor het optimaal functioneren van onze website. Zonder deze cookies kan de werking van de website niet worden gegarandeerd, om deze reden kun je deze cookies ook niet weigeren. Je kunt de cookies eventueel wel verwijderen in je browserinstellingen.

Analytische cookies: deze cookies verzamelen informatie over jouw gedrag op onze website, maar gebruiken we bijvoorbeeld ook om bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie helpt ons om onze websitebezoekers beter te begrijpen, waardoor we de website continue kunnen optimaliseren.

Tracking cookies: deze worden gebruikt voor het verzamelen van surfinformatie. Bijvoorbeeld door mogelijke interesse tijdens het gebruik van de website te volgen. Door middel van tracking cookies kunnen netwerken informatie verzamelen welke advertenties al zijn bezocht en naar welke specifiek is verder gekeken.

Third-party cookie/advertentie cookie: advertentiecookies brengen je surfgedrag in kaart voor advertentienetwerken. Door middel van deze cookies kunnen deze netwerken je advertenties aanbieden die aansluiten bij jouw interesses. Ook voorkomen deze cookies dat dezelfde advertentie niet meerdere mailen aan dezelfde gebruiker wordt getoond. [LinkedIn cookies, Facebook cookies, Salesfeed cookies, Hotjar]

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de inhoud van de website snel geladen wordt en dat wij jou essentiële beveiligingsmaatregelen kunnen bieden.

Deze cookies kan je niet uitschakelen.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Privacyvbeleid

Meer informatie over ons Cookiebeleid