• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Dean One zet grote stap met introductie Horizon

13-05-2020
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

In het vorige nummer van TBM vertelde Pieter Verbrugghe, toen net in dienst als sales- en marketingdirecteur van Dean One: ”Het is onze ambitie om sámen met onze partners te groeien. Dat doen we door het aanbieden van relevante producten en diensten, en door de manier van samenwerken te verbeteren en te verfijnen.” Die belofte heeft hij snel waargemaakt, zo bleek onlangs met de introductie van de nieuwe Horizon-propositie voor zakelijke telefonie.

En dan zit je, zoals dat in tijden van corona gaat, in een videocall met Pieter Verbrugghe en Martin van Dijk. Om uitleg te krijgen over de nieuwe Horizon-propositie, de all-in-one- oplossing voor zakelijke telefonie die Dean One eind maart introduceerde in een webinar, ter vervanging de geplande bijeenkomst bij het Louwman Museum in Den Haag. Een dikke tweehonderd toehoorders kregen toen van Pieter en Martin de ins en outs van Horizon. “Ik ben blij dat we het event niet hebben uitgesteld”, stelt Verbrugghe. “Dat is erg gewaardeerd, merk ik. In deze tijd is creativiteit en ondernemerschap nodig en dat hebben we hiermee wel getoond. Daarnaast vinden we het belangrijk dat we de partij zijn waar het leuk is om business mee te doen. We willen niet de markt dicteren, maar het succes van onze partners versterken. Dat doen we onder andere met nieuwe proposities, sterke platformen en gebruiksvriendelijke portals, het genereren van leads voor onze partners, trainingen én natuurlijk met de leuke mensen die voor Dean One werken.”

 

 

Veel nieuwe toepassingen

De kans is groot dat de videomeeting zoals wij die met Dean One hadden, binnenkort via Deans eigen unified communications-platform gaat. Want vóór de zomer wordt ook UCaaS aangeboden binnen Horizon, gelieerd aan Cisco Webex. Niet zo gek, omdat Horizon draait op het Broadsoft-platform van Cisco. De uitbreiding met UCaaS is maar een voorbeeld. Het laat zien dat Dean One achter de schermen druk is geweest om meer functionaliteit te halen uit het Broadsoft-platform, waar Dean One haar diensten op aanbiedt. Broadsoft biedt enorm veel mogelijkheden, het is de kunst ze te ontsluiten en toegankelijk te maken voor partners. Dean One doet dit door een eigen schil om Broadsoft te bouwen waardoor partners in een gebruiksvriendelijke omgeving alles kunnen beheren. In Horizon is hierin een grote stap in gezet. Horizon is de opvolger van Dean OnePro en Compleet, waarbij het aantal functionaliteiten van de telefooncentrale in de cloud flink is uitgebreid. Verbrugghe: “Hiermee kunnen de partners met één krachtige en eenvoudige propositie alle communicatiebehoeftes binnen een organisatie invullen tegen een scherpe prijs. We bieden hiermee een complete oplossing in de cloud met een one-license fits all. Voordeel voor de partner is dat je bij Horizon alleen voor je licenties betaalt en niet meer voor je PBX.”

 

 

Nog meer add-ons

Van Dijk: ”Gedurende het jaar gaan we nog meer functionaliteiten toevoegen, die we tegelijkertijd beschikbaar maken voor onze Wholesale-partners. Broadsoft heeft wat dat betreft zoveel te bieden, maar is tegelijkertijd niet gebruiksvriendelijk. Dat probleem lossen we op met onze nieuwe gebruiksvriendelijke beheeromgeving. Een eigen schil om Broadsoft waarmee het beheren en configureren van een telefooncentrale heel eenvoudig is. Bedrijven kunnen snel en gemakkelijk instellen hoe en wanneer ze bereikbaar zijn. Er kan tot in detail worden bepaald hoe alles geconfigureerd wordt en welke instellingen zijn toegestaan. Zo is er onder andere de mogelijkheid om keuzemenu’s en tijdschema’s in te stellen, wachtrijen te beheren en belgroepen aan te maken. En dat alles op één centrale plek. Commercieel en functioneel biedt Horizon alleen maar voordelen: meer functies en een gloednieuwe beheerportal.”

 

 

Volledig propositie

Partners van Dean One kunnen met Horizon een volledige propositie voor een vast bedrag per maand aanbieden. Daarbij kan de klant ook kiezen voor onbeperkt bellen naar nummers in Nederland of de EU, en Hardware Service Plus. Met Hardware Service Plus gebruiken klanten voor een vast bedrag per maand de nieuwste toestellen en andere hardware van gerenommeerde leveranciers als Yealink, Poly en Gigaset.

 

 

Individuele behoeftes

Verbrugghe: “De uitdaging bij het vinden van het juiste aanbod is meestal niet zozeer het aantal medewerkers van een organisatie, maar de verschillende behoeftes van deze medewerkers. Iemand die op kantoor werkt, communiceert namelijk anders dan iemand die altijd onderweg is.” Van Dijk: “Bij de introductie van Horizon is daar extra goed over nagedacht. We hebben een analyse gemaakt van het meest voorkomende type medewerker bij bedrijven en hun communicatiebehoeftes. Op basis daarvan hebben we een propositie ontwikkeld die hier precies op aansluit. Met deze aanpak en de uitgebreide propositie spreken we via onze partners ook organisaties aan met tien tot vijftig medewerkers. Een interessante doelgroep waar nieuwe diensten en technologie over het algemeen sneller worden omarmd.” Verbrugghe vervolgt: “Dankzij onze commerciële flexibiliteit, wat zich onder andere uit in onze instant bonus en andere incentives, ondersteunen we onze partners in deze coronacrisis meer dan ooit. Partners kunnen zelf het model bepalen, zowel wholesale als white label, of in de retail-variant. De meeste partners zijn heel enthousiast. Ik zou ook geen reden weten om niet op de trein te stappen, want we gaan knetterhard.”

 

 

Marketingsupport

Dean Accelerate is de nieuwe marketing en lead-generatie tool die Dean One heeft ingericht voor haar partners. Verbrugghe: “Onze partners willen nieuwe klanten en meer business binnenhalen en wij helpen ze daarbij. Met marketing- en salesmateriaal dat automatisch wordt gepersonaliseerd met hun logo en bedrijfsgegevens en kant-en-klare leadgeneratiecampagnes die vanuit de tool per email of social media kunnen worden verstuurd. Het hele systeem is AVG-proof, dus de leads blijven alleen zichtbaar voor de partner. Het is uniek dat wij dit doen mét de partners door elkaar aan te vullen in plaats van direct of indirect te concurreren.”

Tags: social media

GerelateerdeBerichten

nieuws krant media

Omvangrijk en interessant: het Reuters Digital News Report 2025

2025/06/19
amsterdam

Amsterdam over digitale onafhankelijkheid en social media

2025/03/19
Volgend bericht

8x8 selecteert Oracle als Cloud Platform voor veilige online vergaderservice

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon