• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Xelion Circulaire IT 2023Gamma copaco gamma-copaco-teams

Dean One zet grote stap met introductie Horizon

13-05-2020
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

In het vorige nummer van TBM vertelde Pieter Verbrugghe, toen net in dienst als sales- en marketingdirecteur van Dean One: ”Het is onze ambitie om sámen met onze partners te groeien. Dat doen we door het aanbieden van relevante producten en diensten, en door de manier van samenwerken te verbeteren en te verfijnen.” Die belofte heeft hij snel waargemaakt, zo bleek onlangs met de introductie van de nieuwe Horizon-propositie voor zakelijke telefonie.

En dan zit je, zoals dat in tijden van corona gaat, in een videocall met Pieter Verbrugghe en Martin van Dijk. Om uitleg te krijgen over de nieuwe Horizon-propositie, de all-in-one- oplossing voor zakelijke telefonie die Dean One eind maart introduceerde in een webinar, ter vervanging de geplande bijeenkomst bij het Louwman Museum in Den Haag. Een dikke tweehonderd toehoorders kregen toen van Pieter en Martin de ins en outs van Horizon. “Ik ben blij dat we het event niet hebben uitgesteld”, stelt Verbrugghe. “Dat is erg gewaardeerd, merk ik. In deze tijd is creativiteit en ondernemerschap nodig en dat hebben we hiermee wel getoond. Daarnaast vinden we het belangrijk dat we de partij zijn waar het leuk is om business mee te doen. We willen niet de markt dicteren, maar het succes van onze partners versterken. Dat doen we onder andere met nieuwe proposities, sterke platformen en gebruiksvriendelijke portals, het genereren van leads voor onze partners, trainingen én natuurlijk met de leuke mensen die voor Dean One werken.”

 

 

Veel nieuwe toepassingen

De kans is groot dat de videomeeting zoals wij die met Dean One hadden, binnenkort via Deans eigen unified communications-platform gaat. Want vóór de zomer wordt ook UCaaS aangeboden binnen Horizon, gelieerd aan Cisco Webex. Niet zo gek, omdat Horizon draait op het Broadsoft-platform van Cisco. De uitbreiding met UCaaS is maar een voorbeeld. Het laat zien dat Dean One achter de schermen druk is geweest om meer functionaliteit te halen uit het Broadsoft-platform, waar Dean One haar diensten op aanbiedt. Broadsoft biedt enorm veel mogelijkheden, het is de kunst ze te ontsluiten en toegankelijk te maken voor partners. Dean One doet dit door een eigen schil om Broadsoft te bouwen waardoor partners in een gebruiksvriendelijke omgeving alles kunnen beheren. In Horizon is hierin een grote stap in gezet. Horizon is de opvolger van Dean OnePro en Compleet, waarbij het aantal functionaliteiten van de telefooncentrale in de cloud flink is uitgebreid. Verbrugghe: “Hiermee kunnen de partners met één krachtige en eenvoudige propositie alle communicatiebehoeftes binnen een organisatie invullen tegen een scherpe prijs. We bieden hiermee een complete oplossing in de cloud met een one-license fits all. Voordeel voor de partner is dat je bij Horizon alleen voor je licenties betaalt en niet meer voor je PBX.”

 

 

Nog meer add-ons

Van Dijk: ”Gedurende het jaar gaan we nog meer functionaliteiten toevoegen, die we tegelijkertijd beschikbaar maken voor onze Wholesale-partners. Broadsoft heeft wat dat betreft zoveel te bieden, maar is tegelijkertijd niet gebruiksvriendelijk. Dat probleem lossen we op met onze nieuwe gebruiksvriendelijke beheeromgeving. Een eigen schil om Broadsoft waarmee het beheren en configureren van een telefooncentrale heel eenvoudig is. Bedrijven kunnen snel en gemakkelijk instellen hoe en wanneer ze bereikbaar zijn. Er kan tot in detail worden bepaald hoe alles geconfigureerd wordt en welke instellingen zijn toegestaan. Zo is er onder andere de mogelijkheid om keuzemenu’s en tijdschema’s in te stellen, wachtrijen te beheren en belgroepen aan te maken. En dat alles op één centrale plek. Commercieel en functioneel biedt Horizon alleen maar voordelen: meer functies en een gloednieuwe beheerportal.”

 

 

Volledig propositie

Partners van Dean One kunnen met Horizon een volledige propositie voor een vast bedrag per maand aanbieden. Daarbij kan de klant ook kiezen voor onbeperkt bellen naar nummers in Nederland of de EU, en Hardware Service Plus. Met Hardware Service Plus gebruiken klanten voor een vast bedrag per maand de nieuwste toestellen en andere hardware van gerenommeerde leveranciers als Yealink, Poly en Gigaset.

 

 

Individuele behoeftes

Verbrugghe: “De uitdaging bij het vinden van het juiste aanbod is meestal niet zozeer het aantal medewerkers van een organisatie, maar de verschillende behoeftes van deze medewerkers. Iemand die op kantoor werkt, communiceert namelijk anders dan iemand die altijd onderweg is.” Van Dijk: “Bij de introductie van Horizon is daar extra goed over nagedacht. We hebben een analyse gemaakt van het meest voorkomende type medewerker bij bedrijven en hun communicatiebehoeftes. Op basis daarvan hebben we een propositie ontwikkeld die hier precies op aansluit. Met deze aanpak en de uitgebreide propositie spreken we via onze partners ook organisaties aan met tien tot vijftig medewerkers. Een interessante doelgroep waar nieuwe diensten en technologie over het algemeen sneller worden omarmd.” Verbrugghe vervolgt: “Dankzij onze commerciële flexibiliteit, wat zich onder andere uit in onze instant bonus en andere incentives, ondersteunen we onze partners in deze coronacrisis meer dan ooit. Partners kunnen zelf het model bepalen, zowel wholesale als white label, of in de retail-variant. De meeste partners zijn heel enthousiast. Ik zou ook geen reden weten om niet op de trein te stappen, want we gaan knetterhard.”

 

 

Marketingsupport

Dean Accelerate is de nieuwe marketing en lead-generatie tool die Dean One heeft ingericht voor haar partners. Verbrugghe: “Onze partners willen nieuwe klanten en meer business binnenhalen en wij helpen ze daarbij. Met marketing- en salesmateriaal dat automatisch wordt gepersonaliseerd met hun logo en bedrijfsgegevens en kant-en-klare leadgeneratiecampagnes die vanuit de tool per email of social media kunnen worden verstuurd. Het hele systeem is AVG-proof, dus de leads blijven alleen zichtbaar voor de partner. Het is uniek dat wij dit doen mét de partners door elkaar aan te vullen in plaats van direct of indirect te concurreren.”

Tags: social media

GerelateerdeBerichten

EC Europese Commissie

TikTok verbod EC ambtenaren haalt de lokale pers

2023/02/24
tiktok logo

Verbod TikTok op diensttelefoons is een goed begin

2023/02/16
Volgend bericht

8x8 selecteert Oracle als Cloud Platform voor veilige online vergaderservice

Uitgelichte Vacatures

Vacature voor een Servicedesk Engineer

door Rashid Niamat
27-03-2023
0

CodIT_EU

Codit traineeship Azure PaaS, IoT en AI

door Rashid Niamat
27-03-2023
0

CodIT_EU

Codit zoekt Projectmanager IT

door Rashid Niamat
27-03-2023
0

Bekijk alle vacatures

Aankomende events

De ACTNOW Impact Tech Summit

23-05-2023 - 17:00

IBC2023

15-09-2023 @ 09:00 , more

Herontdek de IT-wereld tijdens de Gaia Data Experience

05-04-2023 - 17:00

Gamma Communications Teams Event 2023

17-04-2023 - 17:00

Webinar Recovering Damaged or Corrupted Backups of Virtual Systems

18-04-2023 - 15:00
Bekijk alle evenementen
Bekijk alle evenementen
ITchannelPRO

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
[email protected]

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • Algemeen nieuws
    • Cloud
    • Datacenters
    • Distributeurs
    • Security
    • Telecom
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Inloggen
  • Aanmelden
  • Contact

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven

Hallo lezer, onze website maakt gebruik van cookies. Waarom we dat doen? Deze cookies zijn nodig om de site zo goed mogelijk te laten functioneren én zodat we je kunnen voorzien van informatie en advertenties die bij jouw interesses passen. Door verder te klikken op onze website, accepteer je de cookies en vergelijkbare technieken.

Privacyoverzicht

Bepaal welke cookies u wilt toestaan.
U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

MEER INFORMATIE OVER DE COOKIES DIE WE GEBRUIKEN.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

Cookies instellen
Technisch noodzakelijke of functionele cookies: deze cookies houden anoniem statistieken bij en zijn vereist voor het optimaal functioneren van onze website. Zonder deze cookies kan de werking van de website niet worden gegarandeerd, om deze reden kun je deze cookies ook niet weigeren. Je kunt de cookies eventueel wel verwijderen in je browserinstellingen.

Analytische cookies: deze cookies verzamelen informatie over jouw gedrag op onze website, maar gebruiken we bijvoorbeeld ook om bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie helpt ons om onze websitebezoekers beter te begrijpen, waardoor we de website continue kunnen optimaliseren.

Tracking cookies: deze worden gebruikt voor het verzamelen van surfinformatie. Bijvoorbeeld door mogelijke interesse tijdens het gebruik van de website te volgen. Door middel van tracking cookies kunnen netwerken informatie verzamelen welke advertenties al zijn bezocht en naar welke specifiek is verder gekeken.

Third-party cookie/advertentie cookie: advertentiecookies brengen je surfgedrag in kaart voor advertentienetwerken. Door middel van deze cookies kunnen deze netwerken je advertenties aanbieden die aansluiten bij jouw interesses. Ook voorkomen deze cookies dat dezelfde advertentie niet meerdere mailen aan dezelfde gebruiker wordt getoond. [LinkedIn cookies, Facebook cookies, Salesfeed cookies, Hotjar]

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de inhoud van de website snel geladen wordt en dat wij jou essentiële beveiligingsmaatregelen kunnen bieden.

Deze cookies kan je niet uitschakelen.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Privacyvbeleid

Meer informatie over ons Cookiebeleid