Er zijn van die momenten die echt bijzonder zijn, deze maand is er zo’n moment voor mij en het hele team bij Gamma Communications: de lancering van de Gamma Hub. Dit project heeft ons de afgelopen tijd flink beziggehouden, en vanaf deze maand kunnen we eindelijk met onze Partners en Klanten delen wat we hebben gebouwd en daar kijken we naar uit.
De Gamma Hub is meer dan alleen een nieuw product. Het is een grote stap vooruit in hoe we onze partners en klanten ondersteunen. Ik weet uit gesprekken met Partners en Klanten dat het beheren van mobiele abonnementen soms gedoe kan zijn. Zaken zoals het blokkeren van simkaarten, het aanpassen van abonnementen of simpelweg inzicht krijgen in de huidige stand van zaken – het is vaak tijdrovend en niet altijd even gemakkelijk. Dat moest anders, vonden we.
Met de Gamma Hub willen we dat gedoe uit handen nemen. We hebben het platform zo ontworpen dat onze partners en klanten snel en eenvoudig zelf zaken kunnen regelen. Van het wijzigen van abonnementen tot het vrijgeven van simkaarten – het kan allemaal met een paar klikken, op het moment dat het partners of klanten uitkomt. Dat voelt toch een stuk prettiger, niet?
Wat ik persoonlijk heel belangrijk vind, is dat de Gamma Hub iedereen altijd een actueel overzicht biedt van hun mobiele base. Geen verrassingen of zoektochten naar informatie. Alles staat overzichtelijk op één plek, altijd up-to-date. Dit zorgt voor veel meer controle en flexibiliteit en zo ook voor rust.
De Gamma Hub is volledig selfservice, Partners en Klanten zijn helemaal zelf in controle over hun base. Of je nu snel iets wilt wijzigen aan een abonnement of een internationale beloptie wilt aanpassen – het kan allemaal in een handomdraai. Het mooie is dat dit niet alleen voor onze partners geldt, maar ook voor onze interne teams. De eenvoud en flexibiliteit zijn voelbaar door de hele organisatie heen.
De lancering deze maand start met een pilot met een eerste groep partners. Zo kunnen we eerst goed testen en feedback verzamelen. Wat gaat goed? Wat kan beter? Daarna rollen we de Hub verder uit naar al onze partners. En daar kijk we nu al naar uit!
Wat de toekomst betreft, we staan nog maar aan het begin. De Gamma Hub is ontworpen om mee te groeien. Er komen straks nog veel meer mogelijkheden bij, en ik kan niet wachten om daar later meer over te vertellen. Voor nu is het belangrijk dat onze Partners en Klanten de Hub gaan gebruiken en ervaren hoe eenvoudig het is.
Het voelt een beetje alsof we vandaag een nieuwe fase ingaan, een grote stap vooruit. We hebben met het team keihard gewerkt om iets neer te zetten waar we onze Partner echt mee helpen. Ik ben ervan overtuigd dat de Gamma Hub een verschil gaat maken, nu en in de toekomst.