• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Avaya – Terugblik 2021 en vooruitblik 2022

01-02-2022
Avaya, Michiel Noordemeer lr-400
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Avaya, Michiel Noordemeer lr-400Terugkijkend was 2021 vooral een jaar van technische vooruitgang en interessante nieuwe kansen. Waar veel bedrijven begin vorig jaar misschien dachten dat thuis- of hybride werken tijdelijk was, kwam al snel het besef dat werken op afstand de norm is.

Gelukkig staat de technologie nooit stil en zorgen nieuwe oplossingen ervoor dat het werken op afstand zo prettig en naadloos mogelijk verloopt. Alles vindt tegenwoordig online plaats en deze digitale transitie maken wij bij Avaya natuurlijk van dichtbij mee.

Met Avaya Cloud Office bieden wij bijvoorbeeld een alles-in-één-oplossing waarmee organisaties, zowel groot als klein, hun klanten en medewerkers met elkaar kunnen verbinden. Denk hierbij aan telefonie, videobellen, bestanden delen en meer. Zoals de naam suggereert, wordt deze oplossing volledig in de cloud gehost. Nu alles op afstand gebeurt, is het prettig dat je hiervoor geen server ‘on-premise’ nodig hebt, maar dat Avaya het beheer voor zijn rekening neemt.

Klantervaring

Avaya OneCloud CCaaS is een andere cloudoplossing die organisaties helpt de klantervaring te verbeteren. Consumenten zoeken gemak en willen dat de interactie met bedrijven zo probleemloos en naadloos mogelijk verloopt. De flexibiliteit en efficiëntie van Avaya OneCloud CCaaS helpt organisaties snel in contact te komen met klanten, ongeacht welk apparaat zij gebruiken of waar zij zich bevinden. Maar ook aan de werknemers is gedacht. Tevreden werknemers zorgen voor tevreden klanten, dus Avaya stelt hen in staat om hun eigen desktop web client in te delen met de apps en systemen die zij veel gebruiken.

De ‘ervaring’ zal ook in 2022 belangrijk blijven. Veel consumenten vinden de klantervaring even belangrijk als het product of de dienst zelf. Gartner noemt dit de ‘ervaringseconomie’. Dit jaar moeten we dus niet alleen van contact center agents verwachten dat zij een goede klantenservice bieden. Om tegenwoordig succesvol te zijn, moeten organisaties een klantgerichte cultuur omarmen. Hierbij moet elke werknemer, ongeacht functietitel of locatie, bijdragen aan de klantervaring.

Partner

De rol van de partner is ook veranderd en draait steeds meer om integratie in plaats van implementatie. Doordat onze oplossingen in de cloud worden gehost en door professionals van Avaya worden ingericht, is het niet alleen voor traditionele telecompartijen interessant om een UC- en CC-oplossing in hun portfolio op te nemen. Het is juist ook interessant voor partijen die consultancydiensten en integratie van API-oplossingen leveren. Zo kunnen zij zich focussen op de integratie van die cloudoplossingen bij klanten om de juiste workflows en bedrijfsprocessen te creëren.

Avaya, Michiel Noordemeer

 

Tags: trend

GerelateerdeBerichten

Wat stuwt de groei van datacenters in Duitsland

2025/07/09
euro geld

Onderbelicht aspect van de Amerikaanse handelspolitiek

2025/06/26
Volgend bericht

Half miljoen huishoudens in 2021 aangesloten op KPN-glasvezel

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon