• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • e-Papers
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Xelion Circulaire IT 2023Gamma copaco gamma-copaco-teams

Avaya lanceert nieuwe Cloud-oplossingen

05-07-2017
avaya-lanceert-nieuwe-cloud-oplossingen
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Avaya introduceert Avaya Customer Engagement Cloud-oplossingen, een uitgebreid pakket geavanceerde diensten en functies die klantbetrokkenheid, -loyaliteit en -tevredenheid bevordert. Kern van de oplossing zijn Avaya Oceana, voor omnichannel customer engagement, en Avaya Breeze.

De Customer Engagement Cloud-oplossingen bieden organisaties flexibiliteit en uitbreidbare functionaliteit die vereist zijn voor het integreren van nieuwe digitale technologieën, gebruikmakend van een portfolio hybride, publieke en private Cloud-diensten en ontwikkelingstools.

Bedrijven in alle sectoren zijn zich sterk bewust van de noodzaak van digitale transformatie. Uit recent onderzoek blijkt dat 69,7% van alle bedrijven hun klantervaring de belangrijkste drijfveer vinden voor hun digitale strategieën is. Dat blijkt ook uit het wereldwijde succes van Avaya Oceana: de context-gestuurde, volledig geïntegreerde en eenvoudig aanpasbare customer-engagement-oplossing van Avaya, waarmee bedrijven bestaande en nieuwe technologieën eenvoudig kunnen inzetten om klanten en contactcenteragents een betere en plezieriger gebruikservaring te bieden.

“Met Avaya Customer Engagement Cloud werkt Avaya aan oplossingen waarmee klanten en hun partners, hun klantenbeleving kunnen toesnijden op de behoeften van de hedendaagse digitaal-bewuste consument”, benadrukt David van den Berg, managing director Avaya Nederland. “Nu omnichannel-functionaliteit en de vraag naar flexibiliteit en intelligente analyse hun stempel drukken op de customer experience-markt, bieden Avaya’s Breeze- en Oceana-platforms naadloze ondersteuning voor alle kanalen, gerichte sturing aan de klantervaring en end-to-end context van de hele customer journey aan agents.”

De nieuwe lancering van Avaya Oceana biedt de volgende features:

*Agents krijgen de beschikking over een grafisch, chronologisch overzicht van de klanthistorie, als onderdeel van een krachtige, veelzijdige en actiegerichte interface, die extra kansen creëert voor upselling en herhaalverkoop.

*Stevige basis voor groeiende digitale kanalen, met ondersteuning van Bots die sentiment, automatisering en analyses uitbreiden naar alle tekstkanalen, inclusief social media.

*Klaar voor integratie met de nieuwste technologieën, zoals Virtual Reality. Avaya-partner EXP360 laat een klant rechtstreeks vanuit zijn VR-bril inbellen. De agent kan zien welke content de klant bekijkt en hem informeren en begeleiden door de virtuele wereld.

*Faciliteer een vlekkeloze klantervaring door volledige interactie-context te bieden bij overgang van kunstmatige intelligentie naar intermenselijke, persoonlijke contacten.

*Door toevoeging van Avaya Oceanalytics wordt een nauwkeuriger beeld van klantervaringen verkregen. Patronen en trends kunnen makkelijker herkend worden ter bevordering van persoonlijke dienstverlening.

*Proactieve en persoonlijke inrichting van workflow-automatisering en meldingen die ondersteund kan worden met use cases in verticale sectoren, zoals gezondheidszorg, financiële dienstverlening, horeca, et cetera.

*Betere integratie tussen Avaya Oceana en Salesforce Service Cloud, waarbij alle kanalen – digitaal, spraak, IT – via één agent-interface worden beheerd.

*Verkrijg meer inzicht en overzicht en identificeer coaching- en eLearning-behoeften met Workforce Optimization-functionaliteit, geïntegreerd met Avaya Oceana Workspaces.

GerelateerdeBerichten

contract voorwaarden

Rechtszaak bewijst nut van vrijwaring bij inkopen van hardware

2023/03/28
Goof-Telefonie leeft

VoipQ over het complete dienstenpakket voor resellers

2023/03/28
Volgend bericht
mitel-neemt-toshiba-uc-systems-over

Mitel neemt Toshiba UC Systems over

Uitgelichte Vacatures

Vacature voor een Servicedesk Engineer

door Rashid Niamat
27-03-2023
0

CodIT_EU

Codit traineeship Azure PaaS, IoT en AI

door Rashid Niamat
27-03-2023
0

CodIT_EU

Codit zoekt Projectmanager IT

door Rashid Niamat
27-03-2023
0

Bekijk alle vacatures

Aankomende events

De ACTNOW Impact Tech Summit

23-05-2023 - 17:00

whitesky.cloud het Cloud throughout event

28-03-2023 - 14:00

IBC2023

15-09-2023 @ 09:00 , more

Herontdek de IT-wereld tijdens de Gaia Data Experience

05-04-2023 - 17:00

Gamma Communications Teams Event 2023

17-04-2023 - 17:00
Bekijk alle evenementen
Bekijk alle evenementen
ITchannelPRO

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
[email protected]

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • Algemeen nieuws
    • Cloud
    • Datacenters
    • Distributeurs
    • Security
    • Telecom
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Vacatures
  • Magazines
    • ITchannelPRO
    • Datacenter works
    • Cloudworks
    • InfoSecurity
  • Digitaal Dossier
  • Personalia
  • Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Inloggen
  • Aanmelden
  • Contact

© 2022 ITchannelPRO - webdesign marketing bureau Yeps.nl.

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven

Hallo lezer, onze website maakt gebruik van cookies. Waarom we dat doen? Deze cookies zijn nodig om de site zo goed mogelijk te laten functioneren én zodat we je kunnen voorzien van informatie en advertenties die bij jouw interesses passen. Door verder te klikken op onze website, accepteer je de cookies en vergelijkbare technieken.

Privacyoverzicht

Bepaal welke cookies u wilt toestaan.
U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

MEER INFORMATIE OVER DE COOKIES DIE WE GEBRUIKEN.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

Cookies instellen
Technisch noodzakelijke of functionele cookies: deze cookies houden anoniem statistieken bij en zijn vereist voor het optimaal functioneren van onze website. Zonder deze cookies kan de werking van de website niet worden gegarandeerd, om deze reden kun je deze cookies ook niet weigeren. Je kunt de cookies eventueel wel verwijderen in je browserinstellingen.

Analytische cookies: deze cookies verzamelen informatie over jouw gedrag op onze website, maar gebruiken we bijvoorbeeld ook om bezoekersstatistieken bij te houden. Deze informatie helpt ons om onze websitebezoekers beter te begrijpen, waardoor we de website continue kunnen optimaliseren.

Tracking cookies: deze worden gebruikt voor het verzamelen van surfinformatie. Bijvoorbeeld door mogelijke interesse tijdens het gebruik van de website te volgen. Door middel van tracking cookies kunnen netwerken informatie verzamelen welke advertenties al zijn bezocht en naar welke specifiek is verder gekeken.

Third-party cookie/advertentie cookie: advertentiecookies brengen je surfgedrag in kaart voor advertentienetwerken. Door middel van deze cookies kunnen deze netwerken je advertenties aanbieden die aansluiten bij jouw interesses. Ook voorkomen deze cookies dat dezelfde advertentie niet meerdere mailen aan dezelfde gebruiker wordt getoond. [LinkedIn cookies, Facebook cookies, Salesfeed cookies, Hotjar]

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookies kunnen niet worden uitgeschakeld. Deze cookies slaan geen persoonsgegevens op. Deze cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat de inhoud van de website snel geladen wordt en dat wij jou essentiële beveiligingsmaatregelen kunnen bieden.

Deze cookies kan je niet uitschakelen.

Analytische cookies

Deze site gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan help je onze site te verbeteren.

Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!

Privacyvbeleid

Meer informatie over ons Cookiebeleid