• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 ERSDH ESR-1144x350

NEC’s nieuw geïntegreerde UNIVERGE BLUE® CONNECT en ENGAGE

verbetert de klantervaring, zakelijke communicatie en teamwork

01-12-2021
NEC UNIVERGE BLUE packshot NL 400300
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

NEC Enterprise Solutions, toonaangevende leverancier van IT, communicatie- en netwerkoplossingen, kondigt de nieuwe integratie aan van twee UNIVERGE BLUE Cloud Diensten – CONNECT en ENGAGE – om gebruikers één enkele applicatie te bieden voor samenwerking tussen medewerkers en superieure klantcommunicatie.

NEC UNIVERGE BLUE packshot NL 400300 Met deze samenvoeging van Contact Center binnen Unified Communications wordt zakelijke communicatie vereenvoudigd en teamwork verbeterd. De beleving van medewerkers (UX) en die van klanten (CX) wordt zo naar een hoger plan gebracht.

 

Eén enkele applicatie

NEC’s geïntegreerde UNIVERGE BLUE CONNECT en ENGAGE verbeteren de standaard bedrijfsactiviteiten door UCaaS en CCaaS te combineren in één enkele applicatie, inclusief spraak, video vergaderen, het delen en back-up van bestanden, een multi-channel contactcenter en meer.

Met de samenvoeging van CONNECT en ENGAGE krijgen klantenservice medewerkers de nodige tools en functionaliteiten om de communicatie nauwgezet te volgen en te verbeteren, wat de klanttevredenheid verhoogt en snellere oplossing biedt binnen het eerste contact. Met onder andere oproepwachtrijen, contactlijsten en actieve oproeproutering, kunnen contactcenter medewerkers CX en loyaliteit te verbeteren.

“Ons nieuwste aanbod van Cloud diensten is ideaal voor het steeds meer hybride personeelsbestand, waarbij de productiviteit van medewerkers en het bieden van excellente klantervaringen zijn verenigd in één applicatie”, zegt Ronald Schapendonk, Director Global Marketing bij NEC. “De integratie van CONNECT en ENGAGE zorgt voor efficiëntere en soepelere processen en workflows en alle samenwerkingsfuncties die eindgebruikers nodig hebben voor interne communicatie. Klantgerichte medewerkers krijgen geavanceerde spraakafhandelingstools en kunnen die samenwerkingsfuncties gebruiken om met andere collega’s samen te werken, wat zorgt voor positieve interacties met klanten.”

Vloeiendere Business Workflows

De nieuwe oplossing van NEC biedt excellent teamwork – altijd en overal, waar men ook is. De oplossing breidt de mogelijkheden uit voor hybride medewerkers in één enkele gebruikersinterface. Naast geavanceerde mogelijkheden voor gespreksafhandeling, krijgen bedrijven meer inzicht in de prestaties van medewerkers.

De uniforme oplossing vereenvoudigt het beheer door een interface te bieden voor het toevoegen en beheren van gebruikers met een eenmalige aanmelding (Single Sign-On). Tijdens seizoenschommelingen kunnen contactcenteractiviteiten bij pieken met slechts een paar klikken meer agenten toevoegen. De uitbreidingen van het platform adresseren de communicatiebehoeften van kleine tot middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.

Voor meer informatie over de voordelen van het combineren van UCaaS en CCaaS om klantervaring en productiviteit van medewerkers te verbeteren: UNIVERGE BLUE ENGAGE.

Tags: UCUCaaS

GerelateerdeBerichten

yeastar_logo

Update voor het Yeastar P-Series-telefoonsysteem

2025/07/29

Afscheidsinterview Micha Cohen en Arthur van den Ende

2025/07/17
Volgend bericht

Waar komt de groei mobile postpaid gebruikers vandaan?

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

ArrowFest 2025

02-10-2025 - 22:00

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon