Enreach heeft de Deense leverancier HeroBase in september 2020 overgenomen en zet nu de volgende stap naar volledige integratie door de naam te veranderen. HeroBase verkoopt verkoop-, service- en marketingoplossingen en zal dat vanaf nu doen onder de naam Enreach Campaigns.
“We zijn blij en trots de merknaam Enreach aan te nemen en verder te gaan als Enreach Campaigns. Voor ons past dit binnen onze groeistrategie en toegenomen kansen. Voor de overname waren we al in vier landen aanwezig en met de uitgebreide Europese aanwezigheid van Enreach krijgen onze oplossingen echt de opgeschaalde internationale kansen die ze verdienen,” zegt Casper Langhoff, CEO Enreach Campaigns.
Synergie over de grens
Onder de nieuwe naam Enreach blijft de organisatie slimme, flexibele en multichannel verkoopoplossingen aanbieden en haar klanten bedienen vanuit het kantoor in Kopenhagen. Klanten zullen binnenkort een aantal nieuwe voordelen ervaren, zoals eenvoudige toegang tot best-in-class producten en diensten als gevolg van de synergie die ontstaat doordat Enreach-bedrijven in heel Europa samenwerken en nieuwe oplossingen ontwikkelen.
Producten Hero Outbound, Hero Flows en Hero Payments worden nu al samengevoegd met andere contactcenter- en communicatieoplossingen van Enreach. De gecombineerde Enreach Contact-Center-as-a-Service (CCaaS) suite maakt uitzonderlijke klantervaringen mogelijk om bedrijfsresultaten te maximaliseren. Langhoff is blij de de samenwerking: “Het Enreach DNA past perfect bij de Enreach Campaigns filosofie: klantgerichtheid met als doel betekenisvolle contact oplossingen te bieden”, aldus Langhoff.
Versterkte marktpositie
Stijn Nijhuis, CEO Enreach voegt toe: “Met de overname en het sinds vandaag gerebrande HeroBase heeft Enreach haar unified communications en cloud-contactcenteraanbod in heel Europa verder versterkt. Het overnemen van bedrijven en deze snel integreren met het oog op synergie is een belangrijk speerpunt van Enreach en onze “buy-and-build” strategie. Door het combineren van de vaardigheden van onze bedrijven en ondernemerschap, sterke klantinzichten en de voortdurende ontwikkeling van unified-contacttechnologie, is Enreach vastbesloten om een nog sterkere marktpositie op te bouwen in Denemarken en Europa. Ik ben dan ook zeer verheugd dat we vandaag de rebranding van HeroBase naar Enreach vieren.”