3Fiftynine, actief in Cloud Agent Experience en contact centeroplossingen, heeft repleye voor Twilio Flex gelanceerd. Met dit e-mailmanagementsysteem voor Twilio Flex, kunnen zakelijke contactcentra over de hele wereld authentieke omnichannel-ervaringen bieden. Contact center medewerkers bieden hierdoor een meer verbonden, intuïtieve en productieve ervaring.
Contact center agents werken wereldwijd nog steeds in aparte systemen om een uniforme klantervaring te bieden. Deze inefficiënte en tijdrovende activiteiten zijn onderdeel van het werk geworden. Ondanks dat agents de ‘rockstars’ zijn die de beste customer experience mogelijk leveren. 3Fiftynine ging de uitdaging aan om het gevestigde en geïntegreerde repleye te integreren met cloud contact center, Twilio Flex.
Onder de indruk
“We zijn onder de indruk van de verborgen kracht van Twilio Flex om solution providers de hoogste flexibiliteit en tegelijkertijd vertrouwen te bieden met het platform voor zakelijke contact centra”, zegt Bert Laker, Senior Product Lead bij 3Fiftynine. “De beslissing om Twilio Flex uit te breiden met mogelijkheden voor e-mailbeheer was een gemakkelijke keuze. Twilio Flex is echt het enige platform ter wereld dat een nieuw kanaal kan toevoegen. Agents verdienen het om de beste service te bieden, allemaal vanuit één efficiënte applicatie.”
repleye stelt agents in staat om e-mails af te handelen zoals andere bestaande kanalen, met voordelen zoals e-mailvoorbeeld, e-mailsjablonen en geautomatiseerde antwoorden, wat resulteert in een kortere verwerkingstijd en een betere manier om pieken in drukte te voorspellen. De combinatie van SendGrid’s betrouwbaarheid om e-mails te bezorgen, Twilio Flex om gesprekken efficiënt te routeren en de best practices van 3Fiftynine voor e-mailbeheer combineert het beste in e-mailbeheer dat er is voor contact center medewerkers.