• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

zomercolumn WeSeeDo

‘Beeldbellen met WeSeeDo: effectiever en efficiënter’

02-08-2022
WeSeeDo_Iebele_Otten
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Beeldbellen: het was drie jaar geleden nog iets spannends, nu weten we bijna niet beter meer. Een goede ontwikkeling, want door beeldbellen integraal toe te voegen aan je communicatiemix kun je niet alleen effectiever en efficiënter werken, maar bespaar je ook op reiskosten en CO2-uitstoot én zorg je voor tevredenere klanten. Maar er liggen nog genoeg beeldbeluitdagingen op ons te wachten! 

WeSeeDo_Iebele_OttenBeeldbellen is een volwaardig communicatiemiddel geworden. We beeldbellen meer en meer. Met onze zorgverleners of het energiebedrijf dat bij een storing mee kan kijken in de meterkast. WeSeeDo’en geeft ons een grote mate van flexibiliteit. We hoeven niet meer op een bepaald moment op een bepaalde locatie te zijn en kunnen als dat nodig is snel schakelen. De gebruiker bepaalt. Fijn voor de klant, een knap staaltje dienstverlening van de organisatie.

Beeldbellen werkt!

Toch lijkt beeldbellen nog niet geland te zijn bij alle dienstverleners. Voor aanvang van de pandemie zagen we al dat er vanuit klanten, cliënten en patiënten steeds meer behoefte kwam om te beeldbellen met zorginstellingen, zorgorganisaties, callcenters en servicecenters. Maar die bedrijven waren nog niet zover. Sterker nog, nu corona een minder grote impact op onze levens heeft, keren bedrijven en instellingen steeds vaker terug naar het oude vertrouwde. En dat is helemaal niet wat hun klanten graag zouden willen.

Het is dan ook onze missie om te laten zien dat beeldbellen werkt. Oók buiten de coronatijd om. Dat het voordelen heeft en mogelijkheden biedt voor iedere organisatie. Maar beeldbellen is meer dan even technisch een beeld opbouwen. Er komt veel meer bij kijken. Veel mensen zien alle beeldbel- en videobelapplicaties als hetzelfde. Het tegenovergestelde is waar.

Wat heeft de klant, cliënt of patiënt nodig?

Organisaties proberen een applicatie uit. Werkt het niet? Dan werkt beeldbellen niet. Wij raden aan om vooraf goed na te denken wat jouw klant, cliënt of patiënt nodig heeft. Wat zijn de behoeftes? En welke plek neemt videobellen binnen jouw organisatie in? Wanneer wil je het inzetten? Ga voor veilig, gemakkelijk en gepersonaliseerd. Dan werkt beeldbellen ook bij jouw organisatie!

Als ik terugkijk naar de afgelopen 2 jaar zie ik hoe zulke enorme stappen we met WeSeeDo hebben kunnen zetten en nog steeds zetten. Inmiddels hebben we in Nederland 1800 zakelijke klanten, waaronder de meldkamer, huisartsenpraktijken en -posten, arbodiensten, gemeenten, service- en contactcenters en ziekenhuizen. De basis staat. Met onze afnemers kijken we hoe we die basis kunnen perfectioneren en wat voor extra’s we kunnen toevoegen. Een mooie IT-uitdaging!

 

Iebele Otten is eigenaar van WeSeeDo

Tags: telefonievideobellen

GerelateerdeBerichten

Afscheidsinterview Micha Cohen en Arthur van den Ende

2025/07/17

KPN klanten maken als eerste gebruik van RTT

2025/06/03
Volgend bericht
Overname iRent

IRENT wordt onderdeel van de Circular IT Group

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon