De zomer is het perfecte moment om even stil te staan en te reflecteren. In de dynamische wereld van IT en telecom is het echter cruciaal om voortdurend te evalueren en mee te bewegen met de snel veranderende markt.
Voor traditionele IT-partijen is dit het moment om te overwegen hun diensten uit te breiden met telecomoplossingen. Dit opent niet alleen deuren naar nieuwe markten, maar stelt hen ook in staat om hun bestaande klanten nog beter te bedienen.
Aan de andere kant zullen telecombedrijven zich moeten verdiepen in IT-vraagstukken om ook een one-stop-shop voor hun klanten te kunnen worden. Bedrijven die zich uitsluitend richten op één van deze domeinen, lopen het risico de boot te missen. Innovatieve spelers die snel inspelen op klantbehoeften met gecombineerde diensten, zullen anders hun klanten wegsnoepen.
Enreach heeft inmiddels een uitgebreide set aan functies die zijn verrijkt met AI en samenwerkingstools. Ook integreert ons flagship Enreach Contact naadloos met Microsoft Teams en maakt Enreach deel uit van het Operator Connect programma. Met dit alles is Enreach in staat om IT – en telecomdiensten samen te brengen en te zorgen voor one-stop-shop mogelijkheden voor onze partners en hun klanten.
Een van de meest recente toevoegingen aan ons portfolio zijn de diverse Teams Bellen-oplossingen, die elk type klant ontzorgen en verschillende opties bieden. Met Enreach Teams Bellen brengen we IT- en telecomdiensten samen, wat zorgt voor een naadloze integratie en verbeterde bereikbaarheid. Onze focus op een hybride aanpak heeft ons in staat gesteld om een leidende positie in de markt te veroveren en nieuwe partners aan te sluiten.
Voor bedrijven in de IT- en telecomsector is het essentieel om te evolueren naar een hybride model om relevant te blijven. De integratie van IT- en telecomdiensten biedt ongekende kansen, en dit is hét moment om die kansen te grijpen. Ook na de zomer blijven wij bij Enreach doorgaan met het samenbrengen van IT en Telecom, omdat wij geloven dat dit de toekomst is.