De vraag naar AI in telecom en klantcontact groeit razendsnel. Jij merkt het waarschijnlijk ook, klanten zijn nieuwsgierig, maar het blijft lastig om AI écht toe te passen in de praktijk. Daar brengen Xelion verandering in.
Een middag vol inspiratie, waarin jij samen met andere partners, integrators en experts ontdekt: Hoe zet je AI commercieel slim in binnen Xelion?
Het event vindt plaats in AFAS Theater in Leusden.
Hoe ziet de dag eruit?
Informele inloop en lunch om 12:00 uur. Daarna start het programma vol inspiratie:
- Korte, krachtige presentaties
- Praktijkvoorbeelden die je direct kunt toepassen
- Verdieping over AI in Xelion
- Ruimte voor interactie, vragen én netwerkgesprekken
Tussendoor neem je even pauze om op te laden en rond 17:00 uur sluiten we samen af.
Tijdens het event zie je AI-toepassingen die nຠal werken in combinatie met Xelion. Geen theorie, maar slimme praktijkvoorbeelden van partners die impact maken:
- Louvels – Zet gesprekken om in acties – Gesprekken worden automatisch vertaald naar tekst én direct verwerkt in je CRM. Je hoeft niets meer handmatig vast te leggen.
- Bumicom – CloudRecorder – Elke call wordt veilig opgeslagen én geanalyseerd. Zo haal je waardevolle inzichten uit elk gesprek.
- Plainwise – Timewise – Laat bellers zélf een terugbelmoment kiezen via spraak-AI. Dat scheelt jouw werkdruk en maakt het klantvriendelijker.
- SpeakUp – Conversational IVR – Verbeter je bereikbaarheid en verlaag wachttijden met spraakherkenning die je klant direct naar de juiste plek stuurt.
En natuurlijk laat Xelion zelf ook zien hoe eenvoudig je AI-tools koppelt via onze eigen API.
“Iedereen kan AI-integraties maken! Ontdek hoe je met onze API in enkele minuten niet alleen eenvoudige scripts en tools bouwt, maar ook complete AI integraties opzet. Ik vertel je graag meer over de mogelijkheden van onze API voor niet ontwikkelaars (zoals ik)”. Erik Rip, Xelion