Xelion cloudtelefonie verkrijgbaar via Speakup

Managed Cloud PBX van Xelion is per 1 maart leverbaar bij Speakup dat haar diensten zo uitbreidt met een virtuele telefooncentrale. Partners hebben meer mogelijkheden voor maatwerk telefonie-oplossingen.

 

thijs van den ende (xelion) ian kennedy (speakup)De premium variant van Managed Xelion is bij Speakup leverbaar in combinatie met een SIP-trunk als verbinding tussen het bedrijfsnetwerk van klanten en het openbare telefonienetwerk of internet. Medewerkers van klanten kunnen dus overal bellen en gebeld worden via Xelion. Dit geeft bedrijven meer vrijheid bij het inrichten van de organisatie. Bovendien kunnen medewerkers makkelijker vanuit huis werken. Er is ook een koppeling met het mobiele netwerk via de oplossing Vast & Mobiel.

Behoefte van resellers

Xelion en Speakup spelen hiermee in op de groeiende behoefte van resellers aan een uitgebreider pakket communicatieoplossingen. Propositiebeheerder Ian Kennedy van Speakup is erg enthousiast over de samenwerking met Xelion. “Door de samenwerking kunnen wij onze partners nog meer ontzorgen in onze rol als distributeur”, zegt Ian. “Ik geloof heilig in de kracht van een breed assortiment van platforms zodat onze partners kunnen kiezen. Sommige bedrijven willen immers een technische koppeling terwijl andere kiezen voor een totaaloplossing of Teams. Resellers moeten dus maatwerk bieden.”

Compleet portfolio

Partnermanager Thijs van den Ende van Xelion ziet dat bedrijven steeds meer behoefte hebben aan flexibiliteit in hun onderneming. “Met Xelion biedt Speakup nu een volledig Nederlandse telefonieoplossing in de cloud”, zegt Thijs. “Speakup heeft met deze toevoeging van Xelion en de eerdere uitbreiding van Microsoft Teams nu een compleet portfolio waarmee we samen de markt kunnen bedienen.”

Focus op service

Beide bedrijven delen volgens Thijs ook een focus op langdurige relaties en het streven allebei naar een hoog serviceniveau voor partners en klanten. “Xelion heeft het begrip service net als Speakup hoog in het vaandel staan. Tevreden klanten zijn het belangrijkste dat er is en daarom gaan we beide tot het uiterste voor een hoog serviceniveau. Dat maakt de samenwerking krachtig.”

 

Webinar voor partners

Xelion en Speakup organiseren in april een webinar waarin Thijs en Ian spreken over de nieuwe samenwerking en alle mogelijkheden van het Xelion-platform voor partners en resellers.

Met vragen over deze samenwerking, neem je contact op Thijs van den Ende via 015 251 14 11 of info@xelion.nl.

(Dit artikel verscheen eerder in ITchannelPro Magazine nummer 1)

Mobiele versie afsluiten