Evolve IP, dienstverlener op het gebied van cloudsamenwerking, is klaar voor groei in Nederland met een nieuwe go-to-market strategie, een versterkt team en een uitgebreid aanbod van oplossingen en ondersteuning.
Onder leiding van Global Sales Director Jamie Hughes en Partner Managers Michael Vermeulen en Joran Klarenbeek begrijpt de white-label specialist hoe waarde, differentiatie en internationaal bereik partners kunnen helpen zich te onderscheiden in een volwassen en complexe Nederlandse arena.
“We zien een grote vraag naar e-commerce met automatisering en API’s, omdat het nu minder gaat om de kosten van het aanschaffen van licenties en meer om de kosten van het zakendoen,†legt Jamie uit.
“We zijn actief in 57 landen en kennen het belang van een eenvoudige benadering met één partner die naadloos de grenzen doorbreekt en onze partners totale controle geeft met één aanspreekpunt.â€
Hij benadrukt hoe de omzet van cloudgebaseerde contactcenters in Nederland de komende jaren met 30 miljoen dollar zal groeien, omdat de invloed van AI blijft toenemen en delen van de markt een nieuwe vorm blijft geven.
“Cavell schat dat de totale marktomzet van cloud contact centers in Nederland consistent zal groeien, van iets minder dan $50 miljoen naar bijna $80 miljoen in 2028. AI-adoptie gaat door, maar use cases zijn nog niet ontwikkeld.
“Ik geloof echt dat we de norm blijven stellen voor wat we het kanaal bieden, door een duidelijk onderscheid aan te bieden op het gebied van oplossingen, ondersteuning en waarde, met nog veel meer in het verschiet.â€
Pole position
Michael: “Het gaat erom dat we onszelf jaar na jaar opnieuw uitvinden en meer op de markt brengen dan ooit tevoren. Hierdoor kunnen onze partners profiteren van meer diensten om zich te onderscheiden en winstgevender te worden.
“We zijn hier om waarde toe te voegen op basis van volledige technologie-integratie, inclusief UCaaS en CCaaS als onderdeel van een dynamisch en aanpasbaar ecosysteem dat nu een dieper scala aan op Microsoft gerichte oplossingen bevat.
“Voor ons gaat het om kwaliteit, niet om kwantiteit in termen van het aantal partners. We zijn hier om langdurige relaties te ontwikkelen waarin we samen groeien, in plaats van een race naar de bodem op prijs.”
100% indirect
Evolve IP is uitsluitend gebaseerd op een indirect bedrijfsmodel en blijft nieuwe leveranciers van best-of-breed oplossingen toevoegen. Deze omvatten AI customer experience specialist Talkdesk, om ervoor te zorgen dat partners in pole position zijn om gebruik te maken van de nieuwste contact center technologie trends.
Joran: “We zijn een wereldwijd bedrijf met lokale ondersteuning en aanwezigheid. We erkennen de noodzaak om ons te onderscheiden in een volwassen en complexe markt.
Alle bedrijfsgroottes
“We kunnen voorzien in alle bedrijfsgroottes. Van micro-MKB tot grote ondernemingen, op basis van schaalbaarheid en een volledige ondersteuningsstrategie. Van pre-sales tot marketing, training, leadgeneratie en zelfs support-as-a-service. Het gaat om het toevoegen van waarde bovenop de kosten, het helpen van partners om te groeien naar grotere klantsegmenten door nieuwe kansen te vinden.”
Jamie besluit: “We willen je perfecte partner zijn en hebben alle fundamenten in huis om een veel grotere marktimpact te maken in heel Nederland.â€
Evolve IP, Victoriapark Kralingen, “Gebouw Plataan,” Kralingseweg 233-235, 3062 CE Rotterdam