• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 ERSDH ESR-1144x350

Voiceworks introduceert Cloud Contact Center en Conversational AI

16-06-2021
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Voiceworks komt met twee nieuwe oplossingen voor klanten. Met het Cloud Contact Center en Chat Conversational AI zijn klanten de hele dag, elke dag van de week bereikbaar op alle mogelijke kanalen. Beide oplossingen zijn sinds kort, in combinatie met een trainingsprogramma, beschikbaar voor het partnerkanaal van Voiceworks.

“Met de nieuwe oplossingen kunnen organisaties niet alleen hun klantcontacttijden uitbreiden en zo voor een hogere klanttevredenheid en klantbinding zorgen. Maar ook krijgen zij meer inzicht met wat voor vragen klanten, en potentiële klanten, worstelen”, licht Sales Consultant Jurgen Welbergen van Voiceworks toe.

Beschikbaar, schaalbaar en altijd up-to-date

Het Cloud Contact Center is ontwikkeld door het Spaanse Masvoz, net als Voiceworks onderdeel van de unified-communications-groep Enreach. Het Cloud Contact Center levert een set aan tools voor organisaties om zo hun beschikbaarheid voor telefonisch klantcontact te verhogen. Verder is de oplossing eenvoudig op te schalen en modulair, en altijd up-to-date omdat de oplossing in datacentra gehost wordt. Het Cloud Contact Center beschikt over onder meer Automatic Call Distribution, Interactive Voice Response en Automatic Speech Recognition.

Spraak- en tekstherkenning

De Chat Conversational AI-oplossing is gebaseerd op de technologie van het in oktober 2020 overgenomen Botsquad, gespecialiseerd in conversational AI. Enreach kreeg met de overname experts in spraak- en tekstherkenningstechnologie in de gelederen. Die passen hun kennis en expertise sindsdien toe op de oplossingen van Voiceworks. Gebruikers van de oplossing kunnen in eigen woorden hun vraag beschrijven en worden geholpen, zowel in spraak als in tekst. Het contact verloopt bijvoorbeeld via chat op de website of via WhatsApp for Business. Het proces achter de oplossing is tevens geautomatiseerd, waardoor gebruikers direct worden geholpen. Bij complexere vraagstukken kan de tool doorverwijzen naar een livechat met een werknemer, zodat de klant altijd de juiste ondersteuning krijgt.

“We zijn ontzettend verheugd dat we deze cloudgebaseerde omnichannel oplossingen aan onze klanten kunnen leveren”, zegt CEO Terry Aurik van Voiceworks. “Het toont niet alleen aan dat bij Voiceworks de behoeften en wensen van klanten vooropstaan, het laat ook zien dat eerdere investeringen hun vruchten afwerpen, zoals nu met de Cloud Contact Center-oplossing, gebaseerd op technologie van Masvoz en met de Chat Conversational AI-feature gebaseerd op technologie van Botsquad. Dankzij deze toevoegingen kunnen onze partners investeren in een nog hoger niveau van tevredenheid en binding met hun eindklanten.”

Bron: Voiceworks

Tags: cloud

GerelateerdeBerichten

europe-1264062_640

Digital Sovereignty Index (DSI)

2025/08/14
CMA

Waarom de Britten Azure en AWS aanpakken

2025/08/06
Volgend bericht
Citrix

Arrow Electronics managed service voor Citrix ADC

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

ArrowFest 2025

02-10-2025 - 22:00

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon