VodafoneZiggo kijkt terug op een goed derde kwartaal. De totale omzet steeg met bijna 2 procent en het operationele bedrijfsresultaat groeide met ruim 2 procent. Het bedrijf zegt daarmee goed op koers te liggen voor het behalen van de financiële doelstellingen voor 2021.
Het momentum is te danken aan een sterke groei van het aantal nieuwe mobiele en zakelijke klanten en een stabiel internetklantenbestand. Daarnaast blijft het aantal huishoudens dat klant is bij zowel Vodafone als Ziggo stevig groeien. Dit bewijst volgens het bedrijf dat de converged strategie werkt. Klanten die vaste en mobiele diensten combineren, zijn meer tevreden en blijven langer klant.
Klanten grootste focus
VodafoneZiggo schrijft dat klanten de grootste focus blijven. Zij verwachten snelle en stabiele connectiviteit, waar ze ook zijn en ongeacht de gebruikte technologie. Daarom heeft VodafoneZiggo het afgelopen kwartaal verder geïnvesteerd in de Nederlandse ‘Gigabit Society’. Met onder andere het nationale 1 gigabit uitrolprogramma, landelijke 5G-dekking, nieuwe SmartWiFi pods voor het maximaliseren van de in-huis klantervaring, een speciale WiFi Crew en steeds hogere internetsnelheden. Deze investeringen vertalen zich volgens VodafoneZiggo in een stijgende klanttevredenheid.
Bron: VodafoneZiggo