Update voor het Yeastar P-Series-telefoonsysteem

Call Flow Designer en Text-to-Speech functies

Bedrijven hebben tegenwoordig behoefte aan een telefoonsysteem dat zowel slim als gebruiksvriendelijk is – en de nieuwste update voor de Yeastar P-Series biedt precies dat.

Yeastar introduceert Call Flow Designer en Text-to-Speech-functies, die meer controle en flexibiliteit geven over de route van inkomende gesprekken en gesproken prompts. Bovendien zijn onder andere voicemailtranscriptie, verbeterde wachtrijen toegevoegd om de gebruikerservaring te verbeteren. Deze juli-release markeert de eerste stap in AI-gestuurde zakelijke communicatie van het bedrijf.

PBX-geïntegreerde Call Flow Designer

De Call Flow Designer (CFD) is een gebruiksvriendelijke drag-and-drop tool waarmee de gebruiker aangepaste workflows voor inkomende gesprekken maakt zonder complexe codering. CFD is ontworpen voor bedrijven die hun geautomatiseerde gespreksafhandeling zelf willen regelen.

Medewerkers kunnen hierdoor gesprekken efficiënter afhandelen en klanten bereiken sneller de juiste bestemming. Met vooraf geconfigureerde bouwstenen en geavanceerde besturingselementen zoals voorwaarden, lussen en variabelen was het configureren van complexe gespreksroutes nog nooit zo eenvoudig en flexibel.

Hoe werkt Call Flow Designer?

De Call Flow Designer van Yeastar biedt een uitgebreide set componenten die vrijwel elk gespreksafhandelingsscenario dekken. Bij het instellen van bestemming en het samenstellen van de route op basis van specifieke behoeften zijn er deze keuze:

Wie profiteert het meest?

Text-to-speech

Breng woorden tot leven zonder vooraf op te nemen! Het is nu mogelijk elke geschreven tekst om te zetten in menselijk geluid met de Yeastar Text-to-speech (TTS)-functie. TTS, aangestuurd door geavanceerde AI-modellen, biedt een selectie realistische stemmen die meerdere talen en regionale accenten ondersteunen.

Spreeksnelheid, volume en toonhoogte zijn handmatig aan te passen en het resultaat is direct te controleren om er zeker van te zijn dat deze overeenkomt met de gewenste toon en stijl.

TTS voor verschillende scenario’s

Het P-Series telefoonsysteem ondersteunt TTS overal waar handmatige gesproken berichten kunnen worden geüpload, waaronder aangepaste gesproken berichten, IVR-menu’s, wekgesprekken in hotels en promptinstellingen voor de Call Flow Designer. Deze flexibiliteit maakt snel opslaan van spraakbestanden mogelijk en implementaties die zijn afgestemd op uw behoeften.

Voicemailtranscriptie

Met de nieuwste updates kan de gebruiker profiteren van de AI-gestuurde voicemailtranscriptiefunctie op de P-Series PBX. Kortom, voicemailtranscriptie is een krachtige tool om voicemails direct om te zetten in leesbare tekst en weer te geven in uw voicemaillijst.

Men hoeft geen externe transcriptie-applicatie via API in te stellen of te integreren. Zolang de AI-transcriptieservice actief is en de beheerder toestemming geeft, kunnen geautoriseerde toestellen gebruikmaken van het volgende:

Met voicemailtranscriptie zijn voicemails snel te verwerken zonder audio opnieuw af te spelen. Dit verbetert de communicatie-efficiëntie aanzienlijk en zorgt voor een hogere kwaliteit van de klantenservice.

Verbeterde wachtrij

Yeastar heeft wachtrijen verbeterd op basis van feedback van klanten om de gespreksafhandeling soepeler en efficiënter te maken:

De P-serie ondersteunt tevens Filternummer, waarmee automatisch alle speciale tekens (behalve cijfers, +, * en #) uit gekozen nummers worden verwijderd voordat ze naar de trunk worden verzonden. Deze functie betekent:

Mobiele versie afsluiten