Trimessa verbetert met Intovoice clouddiensten voor partners

Cloudleverancier Trimessa gaat samenwerken met Intovoice om de eigen dienstverlening, naar eigen zeggen, naar een ‘hoger niveau te brengen’. Het bedrijf is met het platform van whitelabel cloudleverancier Intovoice straks beter in staat clouddiensten in realtime te leveren en provisionen aan zijn partners.

Trimessa wordt volgens directeur George Chatzivasiliadis actief betrokken in de ontwikkeling van het platform van Intovoice. De samenwerking moet in zijn ogen van twee kanten komen. “In een samenwerking worden zaken soms makkelijk over de schutting gegooid en dat is niet hoe ik het zie. Je bedenkt samen een idee en werkt dat uit tot een mooi product. En als er een probleem is, los je het samen op. We willen de eigen diensten en service beter laten aansluiten op de behoeften van onze klanten. We zijn klein, maar opereren groot”, zegt Chatzivasiliadis. “Onze diensten moeten zo goed zijn, dat klanten er weinig werk aan hebben en die volledig in hun behoefte worden voorzien. Dat is de kwaliteit van service waar wij altijd naar streven.”

UCaaS-oplossing
Chatzivasiliadis (Trimessa) en Cools (Intovoice)

Die visie sluit volgens CCO Daniël Cools naadloos aan op die van Intovoice en hij is erg blij dat Trimessa voor Intovoice kiest. Intovoice heeft met SyrinX een eigen UCaaS-oplossing die volgens ‘API-first’ is ontwikkeld. De functionaliteit van SyrinX is gebouwd vanuit het perspectief van de gebruiker. “Het is uiteindelijk de bedoeling dat de eindklant er beter van wordt”, aldus Cools. “We geloven erin dat partners de vrijheid moeten hebben hun klanten zo optimaal mogelijk te bedienen. Dit is voor ons meer dan een leverancier-klant relatie, het gaat om een partnership. De vraag die centraal staat is: wat hebben onze partners nodig om zo optimaal te kunnen verkopen?”

Door recente ontwikkelingen in de markt ontstaat volgens Cools ook ruimte om dingen anders te doen. “Intovoice is een antwoord op de huidige ontwikkelingen waarbij de aandacht voor partnership en goede support vaak niet meer de juiste prioriteit hebben”, aldus Cools. “Wij vinden het tijd om het partnermodel opnieuw uit te vinden. Door directe lijnen met technici zonder tussenkomst van een eerstelijns helpdesk en door partners te betrekken bij de ontwikkeling streven we naar de best mogelijke dienstverlening.”

Mobiele versie afsluiten