De winkels van T-Mobile zijn bekroond met de award voor ‘Beste winkelketen van Nederland 2020-2021’ in de categorie Telecom. Dit gebeurde tijdens het jaarlijkse event ‘Retailer of the Year’. In de afgelopen periode hebben bijna 240.000 consumenten meer dan 500 retailers beoordeeld tijdens de grootste consumentenverkiezingen van Nederland. Het evenement vond dit jaar niet fysiek plaats, maar winnaars werden bekend gemaakt via een Retail Outlook event.
Er werd onder meer beoordeeld op prijs, kwaliteit, klantvriendelijkheid en deskundigheid. Met als resultaat 29 categoriewinnaars voor ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’ en 28 categoriewinnaars voor ‘ABN AMRO Webshop Award the Netherlands’. Directeur Consumenten Sales & Terminals Onno Rip van T-Mobile Nederland is trots op het resultaat: “In de categorie Telecom werden de winkels van T-Mobile het beste beoordeeld, dat is een hele mooie eer waar we trots op zijn. Maar vooral een beloning voor het harde werk van iedereen in de organisatie. We zetten ons iedere dag in om onze deskundigheid te optimaliseren zodat we onze klanten de beste winkelbeleving kunnen geven.”
Veilige manier van winkelen
Samen met de winkels van KPN en Vodafone was T-Mobile genomineerd in de categorie Telecom. “Dat wij de award uiteindelijk in de wacht gesleept hebben, is natuurlijk fantastisch. Afgelopen maanden met restricties en maatregelen waren voor ons ook uitdagend. De veiligheid van onze klanten, medewerkers en bezorgers staat altijd voorop”, zegt Head of Retail Erwin Dijkman van T-Mobile Nederland. “In de winkels gelden er bijvoorbeeld extra veiligheidsvoorschriften, waardoor onze klanten op een veilige manier geholpen kunnen blijven worden. Op deze manier draagt T-Mobile eraan bij dat juist in deze tijd mensen met elkaar verbonden kunnen blijven.’’
Medewerkers zijn visitekaartje
De uitreiking was anders dan de voorgaande jaren. De winnaars werden bekendgemaakt via het online Retail Outlook Event, uitgezonden vanuit de Prodentfabriek in Amersfoort. “Deze award is vooral een compliment voor al onze T-Shop medewerkers. Met elkaar hebben we een veeleisende periode achter de rug, maar de drive en mentaliteit van onze medewerkers werd er niet minder op tijdens de coronacrisis”, aldus Head of Shared Sales Services Bernd Knuvers van T-Mobile Nederland. “Het laat zien dat onze medewerkers zich ook in een complexe periode zo goed mogelijk proberen in te zetten voor onze klanten. Zij zijn het visitekaartje van het merk voor de consument. Deze award is een mooie bekroning voor hun werk.”
Bron: T-Mobile