Bos BTC is een innoverende en betrouwbare telefonie partner voor zowel het MKB als het grootbedrijf. Andries Lichtendonk is mede-eigenaar, en samen met onze specialisten leveren wij diensten en oplossingen op het gebied van inbraakbeveiliging, camerabewaking, brandbeveiliging, toegangscontrole en telefonie. Wij bieden full service op al deze specialistische takken.
Met onze nieuwste feature speech-2-text willen wij ons als telefonie partner nog beter positioneren. Bos BTC levert als core business telefonie diensten (ICT & werkplekbeheer brengen we onder bij IT partners). Om je positie te versterken en veilig te stellen in de markt moet je met de techniek meegaan. Vanuit deze drive en met onze expertise ontwikkelen wij steeds weer nieuwe tools, zo ook speech-2-text.
Met deze tool is het mogelijk om een telefoongesprek geautomatiseerd om te zetten naar tekst. We leggen je graag uit hoe dit werkt en welke kansen dit biedt.
Met speech-2-text haal je data uit telefoongesprekken die worden gevoerd binnen je organisatie. De telefoongesprekken worden middels een API koppeling geautomatiseerd naar een online platform gestuurd. Op het platform worden deze gesprekken automatisch getranscribeerd naar tekst. Op deze teksten kunnen we verschillende NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren) modellen maken om de waarde / data uit te genereren. Deze tekst kan in live dashboards doorzocht worden op data die interessant zijn voor de organisatie. De data kan bijvoorbeeld gecategoriseerd worden, samengevat of er kunnen wordclouds gegenereerd worden op basis van de gesprekken die die dag gevoerd zijn.
Een voorbeeld waarin onze speech-2-text tool toegepast kan worden;
- De meeste KCC managers willen inzicht hebben in hoeveel gesprekken er gevoerd worden op één dag of over een bepaalde periode, of op welke tijden komen de meeste telefoongesprekken binnen etc.. Deze rapportages kunnen in live dashboards getoond worden, maar geven nooit inzicht / data in de gesprekken die gevoerd worden.
- Met onze speech-2-text tool kan een KCC manager of directie samenvattingen van gesprekken snel inzien, zoeken op gesprekken waarin een klacht wordt gemeld. Hierop kan dan weer bijvoorbeeld het beleid aangepast worden. In die toekomst zal het ook mogelijk kunnen worden om een notificatie te krijgen als er op basis van intonatie een gesprek ontaard in een onaardig gesprek. De KCC manager kan dan direct meeluisteren. Ook wordt het in de toekomst mogelijk om extra leermodellen toe te voegen waardoor je helpdeskmedewerker geautomatiseerd voorstellen gepresenteerd krijgt waarin antwoorden gevonden kunnen worden op de gestelde vragen. Een inside sale medewerker kan dan ook geautomatiseerd cross-sell voorstellen krijgen.
Speech-2-text is de tool van de toekomst! Het is een investering om de competenties van jouw medewerkers te ontwikkelen en pro actief te sturen om op een efficiënte wijze te werken. Het is dus een waardevolle investering in de toekomst van jouw onderneming!
Wil je meer weten over speech-2-tekst of met een innovatieve en betrouwbare telefonie partner samenwerken? Neem dan contact met mij op. Ik vertel je graag wat deze tool voor jouw onderneming kan betekenen.