SoftApp breidt haar cloud service The Voice of O365 – waarmee Microsoft 365 gebruikers en haar organisaties Microsoft Teams kunnen inzetten als een volwaardige telefooncentrale in de cloud – uit met een Teams direct routing SBC-as-a-Service propositie.
Met deze Teams direct routing SBC-as-a-Service module kunnen businesspartners snel en efficiënt hun eigen Teams direct routing propositie creëren. Ze kunnen hiermee ook klanten, die dedicated Teams direct routing SBC wensen, op de juiste manier bedienen.
De reden dat businesspartners voor deze oplossing kiezen is goed uit te leggen vertelt Jeroen André de la Porte, CEO van SoftApp. ‘De businesspartner wil zijn interne organisatie niet ‘overbelasten’ met specifieke en periodieke SBC service- en ‘onderhoudsklusjes’. De businesspartner wil gebruik maken van ons self-service portal, dat zowel een marktplaats als een unieke Teams admin tenant provisioning tool bevat, zodat hij in recordtijd naar de markt kan gaan.
Om de businesspartner zo correct mogelijk van dienst de zijn is er keuze. Hij kan de AudioCodes SBC kopen, huren of SoftApp de sessielicenties aanleveren. SBC‘s worden ingezet op virtuele machines in de SoftApp Azure omgeving en geconfigureerd op basis van SoftApp’s configuratie voor Teams direct routing en AudioCodes knowhow, met x of y sip-trunk configuraties, inclusief ‘speciale’ eisen.
Voor meer informatie of een oriënterend gesprek kunt u contact opnemen met SoftApp (sales@softapp.cloud). Wij helpen u graag!
Over SoftApp
SoftApp – met het hoofdkantoor in Amersfoort – is een internationale Europese cloud-dienstverlener van ‘cutting edge’ Unified Communications en Collaboration oplossingen. Deze stellen kleine, middelgrote en grote ondernemingen in staat om Microsoft 365 als volwaardige telefooncentrale in de cloud te gebruiken. SoftApp verkoopt haar oplossingen via business partners onder de merknaam: The Voice of O365.
Voor meer informatie, bezoek:
https://www.softapp.cloud/ of
https://www.thevoiceofo365.com/