SoftApp breidt haar cloud service The Voice of O365 – waarmee Microsoft 365-gebruikers en haar organisaties Microsoft Teams kunnen gebruiken als een volwaardige PBX in de cloud – uit met een Teams direct routing auto-provisioning tool. Hiermee kunnen business partners Teams telefonie met 100% zekerheid uitrollen!
De Teams direct routing auto-provisioning tool geeft business partners de mogelijkheid om efficiënt Microsoft Teams Phone te configureren in de Microsoft 365 tenant van hun klanten. In 6 eenvoudige, logische stappen en onder de 15 minuten zonder diepgaande technische kennis (o.a. Power Shell).
De auto-provisioning tool biedt ook de mogelijkheid van toewijzing van de Teams Phone Standard licenties, Virtual Teams Phone Standard licenties (Call Queues, Call Menu’s) en nieuwe of bestaande telefoonnummers.
Is het bovenstaande proces voltooid dan krijgt een beheerder de optie om één of meerdere sip trunks te koppelen (‘paring’) – The Voice of O365 is telco onafhankelijk – in 3 logische stappen. Of te koppelen aan een bestaande ‘on-prem’ of cloud PBX met behulp van onze sip-user registratie optie die een hybride configuratie mogelijk maakt.
Het doel van onze auto-provisioning tool is om; de complexiteit uit de installatie te halen, de efficiëntie te maximaliseren en de mogelijkheid om een 100% correct werkende Teams telefonie omgeving op te leveren. ‘ aldus Jeroen Andre de la Porte – CEO van SoftApp.
De Teams direct routing provisioning tool is onderdeel van self-service portal van de Voice of O365.
Over SoftApp
SoftApp – met het hoofdkantoor in Amersfoort – is een internationale Teams direct routing cloud service provider die oplossingen biedt waarmee kleine, middelgrote en grote enterprise organisaties Microsoft 365 kunnen gebruiken als volwaardige PBX in de cloud. SoftApp verkoopt haar oplossingen via internationale business partners, onder de merknaam: The Voice of O365.
Voor meer informatie, bezoek:
https://www.softapp.cloud/ of https://www.thevoiceofo365.com/