SoftApp-distribution heeft speciaal voor Skype for Business-, Microsoft Office 365- en The Voice of O365-gebruikers een moderne, allesomvattende Service Center (Contact Center | ACD) applicatie ontwikkeld.
De Service Center-applicatie van The Voice of O365 is een unieke Skype for Business Contact Center-toepassing bedoeld voor bedrijven (MKB) die een verkoopafdeling, helpdesk of informatiebalie hebben. Eén centraal punt in de onderneming van waaruit telefonische klantencontacten worden beheerd.
De Service Center-applicatie is ontworpen met Skype for Business en Microsoft Office 365 als uitgangspunt, waarbij voldoende ‘wachtrij’-functionaliteit, integratie met CRM|ERP (optioneel), gebruikersgemak voor de ‘agent’, eenvoud en ‘gewoon correct bereikbaar zijn’ centraal staan. De Service Center-applicatie is standaard voorzien van een overzichtelijk wall-board en uitgebreide rapportagemodule. Administratie vindt plaats via een online web gebaseerd controlepaneel.
“Bediening van de Service Center-applicatie gebeurt vanuit de Skype for Business-client. Er is geen extra desktopsoftware nodig. Hierdoor heeft de ‘agent’ directe controle over haar bereikbaarheid en beantwoording van binnenkomende oproepen ongeacht waar zij zich bevindtâ€, zegt Jeroen André de la Porte, CEO SoftApp-distribution.