SoftApp breidt haar Cloud-dienst The Voice of O365 – waarmee Microsoft 365/Office 365 gebruikers en haar organisaties Skype for Business online als volwaardige telefooncentrale in de Cloud kunnen inzetten – uit met een unieke ‘Direct Routing’ module voor Microsoft Teams, waardoor organisaties met Microsoft Teams kunnen bellen en gebeld kunnen worden (PSTN-toegang).
Microsoft Teams is een ‘Intelligente’ communicatie- en collaboratieoplossing van Microsoft waarmee gebruikers eenvoudig met elkaar kunnen samenwerken gebruikmakend van 1 uniforme oplossing. De ‘Direct Routing’ module van The Voice of O365 is een SIP trunk leverancier onafhankelijke Cloud-applicatie die Microsoft 365 | Office 365 Business Premium, E3 en E5 plan gebruikers en haar organisaties de mogelijkheid biedt om Teams in te zetten als telefonieoplossing in de Cloud. De ‘Direct Routing’ module voegt PSTN-toegang (gebruik van het openbare telefonienet) toe aan Teams met behoud van de ‘telco-overeenkomst’ en telefoonnummers.
“Met deze ongeëvenaarde module stellen we ons ICT-resellerkanaal in staat om haar Modern Workplace propositie te verrijken”, zegt Jeroen André de la Porte, CEO SoftApp-distribution. “Omdat elk type SIP-trunk aanbieder bij ons bekend is, kan de ICT-reseller zich met een gerust hart in de telefoniewereld begeven zonder vergaande telecomkennis of kan zij haar eigen telecomaanbod met die van The Voice of O365 combineren.”