De provider heeft als missie om de migratie van on-premises PBX naar UCaaS te stimuleren door samen te werken met een aantal van ’s werelds meest vooruitstrevende telco’s, evenals met fabrikanten van ultramoderne IP-toestellen voor de B2B-markt. Want wie aan business communications denkt, denkt natuurlijk ook aan hardware.
Snom Technology produceert hardware zoals IP-telefoons, headsets en conferentieoplossingen. De in Duitsland gevestigde IP-specialist is in de zomer van 2020 al een technologisch partnerschap aangegaan met Telepo, waarbij de interoperabiliteit tussen de toestellen van Snom en het Telepo-platform tot stand werd gebracht. Bovendien versterkte het toetreden van Snom tot het Strategic Alliance Program van Dstny in januari 2022 het partnerschap.
Nu volgt er een strategisch partnerschap met Dstny. Dit is een geweldige kans voor Snom om de aanwezigheid van het bedrijf op de dynamische en snel veranderende Europese markt uit te breiden. Tegelijkertijd hebben Dstny en zijn klanten de buitengewone kans om te profiteren van de 25 jaar ervaring, de veelzijdige, hoogwaardige producten en de lokale expertise van Snom.
Stephan Fuchs, Channel Director Benelux & Nordics bij Snom: “Ik ben erg blij en trots dat Dstny vertrouwen stelt in Snom als strategische partner. Ze zijn een fantastisch team en geweldig om mee te werken. Dit partnerschap is een perfecte match tussen twee organisaties met sterke Europese wortels. Ik geloof echt dat wij een verschil kunnen maken in de dagelijkse activiteiten van zowel service providers als eindgebruikers”.
Rob Fazekas, Senior Director Customer Success bij Dstny, voegt hieraan toe: “Voor Dstny betekent dit strategische partnerschap dat we onze klanten kunnen helpen om hun portfolio van high-end IP-hardware te verrijken met de uitstekende bureautelefoons en IP-dect systemen van Snom. Het benadrukt ook een wederzijdse inzet om onze Europese serviceproviders de optimale oplossingen aan te bieden. We zijn blij om samen te werken met Snom om de beste ervaring te bieden – zowel voor service providers als voor hun klanten”