• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

Score Telecom en Utica vanaf 2019 samen verder als Score Utica

23-11-2018
score-telecom-en-utica-vanaf-2019-samen-verder-als-score-utica
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Vanaf 1 januari 2019 gaan Utica en Score Telecom als één bedrijf verder onder de naam Score Utica. Met deze bundeling van krachten ontstaat een nieuwe cloudserviceprovider met een volledig aanbod aan ICT-oplossingen en telecom clouddiensten, waaronder IT-security, internetverbindingen, werkplekken en servers in de cloud en cloudtelefonie.

Door deze fusie heeft Score Utica per 2019 meer dan 2.500 klanten en een omzet van boven de 25 miljoen op jaarbasis. Het bedrijf telt ruim 70 medewerkers, die werken vanuit de vestigingen in Breukelen, Vianen, Den Bosch, Aalsmeer en Apeldoorn.

Score Telecom is een Excellence Business Partner van KPN, met als focus de cloudoplossing KPN ÉÉN. Daarmee integreert Score Telecom vaste en mobiele telefonie, internetverbindingen en de cloudwerkplek voor klanten door heel Nederland. Score Telecom heeft ruime kennis en ervaring, garandeert een storingsvrije service en hecht grote waarde aan een nauwe samenwerking met de klant. Dat zorgt voor een klantloyaliteit die ver boven het landelijk gemiddelde ligt.

Bij Utica draait alles om het toegankelijk maken van ICT met clouddiensten, zoals werkplekken en servers in de cloud en ICT-security. Utica ontzorgt en biedt zekerheid door verregaande kennis te combineren met slimme technologieën en handige innovaties. Door die maximale ICT-zekerheid te bieden, kunnen klanten van Utica zich bezighouden met waar het voor hen echt om draait: de eigen business.

De bundeling van krachten van Utica en Score Telecom biedt zowel bestaande als nieuwe klanten een completer aanbod aan betrouwbare clouddiensten, waarbij verschillende technologische innovaties – nu en in de toekomst – naadloos worden geïntegreerd. De directie van Score Utica bestaat uit CEO Richard Bronzwaer (huidig directeur Utica), CFO Nils Vermeulen (huidig directeur Score Telecom) en CCO Paul Stoffele (huidig directeur Score Telecom).

Completer aanbod, hogere kwaliteit en meer service
“Met deze fusie zetten we in op een bredere dienstverlening. We willen geen kosten besparen, maar juist inzetten op meer kwaliteit, security en service voor onze klanten”, zegt Utica-directeur Richard Bronzwaer. “Dankzij deze fusie kunnen we de service voor en samenwerking met onze klanten uitbreiden. Zij merken dus straks echt het verschil: we bieden een completer aanbod aan clouddiensten en een betere service. Zo zijn onze klanten verzekerd van een zorgeloze cloudoplossing op maat. Bovendien zijn we met vijf vestigingen altijd in de buurt. Dit jaar realiseerden zowel Utica als Score Telecom een groei van 30 procent en de verwachting is dat die groei door de fusie verder toeneemt.”

“Onze focus blijft liggen op de medium en large enterprises in Nederland”, benadrukt Score Telecom-directeur Nils Vermeulen. “Met meer dan 2.500 klanten in dit segment snappen we als geen ander de ICT-behoeften van deze mkb-plusbedrijven. Aan deze behoeften koppelen wij de beste diensten en service, waarbij onze kracht ligt in flexibiliteit en maatwerk. Onze bedrijfsvoering is volledig gericht op de wensen van onze klanten en we willen 100% beschikbaarheid van diensten garanderen. Daarom hebben we alles zelf in huis: van technisch consultant tot 24/7 support. We willen ICT en telecom makkelijk maken voor onze klanten.”

GerelateerdeBerichten

Dell logo

Waar Dell zich wel en niet zorgen om moet maken

2025/08/01
AFIBER-Jochem-de-Gruyter 3

Zomercolumn Jochem de Gruyter – AFIBER

2025/08/01
Volgend bericht
nfon-kondigt-nieuwe-generatie-nfon-client-aan

NFON kondigt nieuwe generatie NFON-client aan

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon