AI insights, dat beschikbaar is voor nieuwe en bestaande Rinkel abonnees, helpt met het krijgen van bruikbare inzichten in de behoeften en knelpunten van klanten en ondersteunt ondernemers bij het inzichtelijk maken van de mate van tevredenheid bij zakelijke gesprekken. Daarnaast biedt AI insights inzicht in trends en patronen, waarmee mkb’ers de klantervaring verbeteren, de efficiëntie verhogen en de productiviteit van hun teams optimaliseren.
Tijdens een maandenlange bètatest onder meer dan honderd klanten bleek de AI-oplossing de verwachtingen te overtreffen en bijzonder goed overweg te kunnen met de Nederlandse taal. Wat vooral opviel is dat ondernemers de functionaliteit gemakkelijk in hun bedrijfsvoering kunnen integreren. De speech-to-text toepassing verstaat de gesprekken goed en maakt samenvattingen waar gebruikers echt waarde uit halen.
Jeroen van Vierzen, CEO & oprichter van Rinkel: “AI insights is ontstaan vanuit onze visie om ondernemers te ondersteunen met een eigen AI-tool, waarmee ze kostbare tijd besparen. Daarnaast is AI insights gemakkelijk te koppelen met veel CRM-systemen en hebben we het mogelijk gemaakt om gespreksdata te integreren met talloze applicaties, zoals HubSpot, Pipedrive en Salesforce. Met de input van AI insights verrijken ondernemers hun CRM-systeem en verbeteren ze de dienstverlening naar klanten.”