Rink Dobbenga is sinds kort werkzaam bij TOPdesk in de rol van Partnermanager. Hij heeft ruime ervaring op het gebied van partnermanagement opgedaan bij o.m. Siemens Nederland, KPN, Telfort Zakelijk en oneCentral en zal deze kennis en ervaring samen met het team van partnermanagement binnen TOPdesk in gaan zetten om het Ecosysteem van TOPdesk uit te bouwen en verder te professionaliseren.
Partnermanagement is binnen het ecosysteem van TOPdesk van cruciaal belang omdat het helpt om relaties op te bouwen en te onderhouden met andere bedrijven en leveranciers die een integraal onderdeel kunnen vormen van de waardeketen van een organisatie. Het zorgt voor een soepele samenwerking tussen verschillende partijen, wat kan leiden tot verbeterde dienstverlening, efficiëntie, innovatie en concurrentievoordeel.TOPdesk willen ze mensen helpen om het werk te doen waar ze van houden en het beste in zijn. TOPdesk is en internationaal software- en consultancybedrijf dat gespecialiseerd is in IT-servicemanagement (ITSM). Het bedrijf ontwikkelt, implementeert en ondersteunt ITSM-software voor helpdesks en facilitaire afdelingen. De software helpt organisaties hun dienstverlening te beheren en te verbeteren, waaronder incidentmanagement, problem management, change management, asset management en meer.
Bij