Enreach Nederland, leider op het gebied van Unified-Communications-as-a-service – en Contact-center-as-a-service, heeft per 1 september Remko van Ommeren aangesteld als Chief Commercial Officer (CCO). Als CCO zal Remko de uitdaging aangaan om de strategische en tactische commerciële doelen van Enreach Nederland te realiseren.
Enreach levert samenwerkingstools en telecomdiensten met een gebruiksvriendelijke interface die is gebouwd rondom klantspecifieke behoeften en systemen. Met deze oplossingen kunnen bedrijven – van iedere omvang en in iedere branche – voorbij gaan aan de technologie en zich richten op kwalitatieve, menselijke interactie. Van Ommeren brengt een schat aan ervaring mee die hierop aansluit: hij werkt meer dan 25 jaar in B2B-markten, in zowel corporate als MKB telecom-omgevingen. Hij bekleedde diverse functies, van strategie en business planning en programmamanagement tot marketing en sales, bij T-Mobile Nederland en andere telecomspelers.
Remko van Ommeren: “Ik heb als ervaren commercieel manager een track record in het opbouwen van B2B marktposities en het managen van groei en transformatie in veranderende, technologie gedreven markten. Ik heb hierbij keer op keer gemerkt dat als je digitale transformaties goed wil laten landen, je mensen moet meenemen in deze verandering. Het mooie aan de producten van Enreach is, dat die specifiek bedoeld zijn om het menselijke aspect in bedrijven te versterken. Ik zie er naar uit de strategische doelen van Enreach te vertalen naar tastbare commerciële resultaten.”