In tegenstelling tot de concurrentie slaagde MAXHUB erin om content delen en presentaties in vergaderruimtes razendsnel te faciliteren. Het bedrijf had grootse plannen om zichzelf te positioneren als een “A”-merk binnen de Pro-AV/IT-sector. Met een stevige achtergrond vanuit de moederschapsorganisatie CVTE, begreep MAXHUB de nuances van displays en voldeed het aan de eisen van de markt.
De zakelijke sector toonde na de COVID-19-pandemie een groeiende vraag naar samenwerking, en MAXHUB speelde hierop in. Om een “A”-merk te worden, was samenwerking met grote namen en het betreden van groeimarkten van cruciaal belang. Een strategisch partnerschap met Microsoft om Microsoft Teams Rooms (MTR) Windows Core-producten te produceren, markeerde de tweede helft van het jaar 2023.
De term ‘MTR’ bracht paarse tinten in de visie van MAXHUB. Alles wat zich binnen en buiten TEAMS afspeelde, vormde de toekomst van MAXHUB. De routekaart voor toekomstige ontwikkelingen en productinnovaties was nauw verbonden met TEAMS en samenwerkingswerkplekken. MAXHUB was vastbesloten om zijn stempel te drukken en opende zijn eerste showroom (ervaringscentrum) in Nederland, naast drie strategische distributiepartners in de Benelux en meer dan 30 resellers die sterk geloofden in hun productaanbod.
MAXHUB bood oplossingen voor elke vergaderruimte, in welk type organisatie dan ook, en stond bekend om zijn slimme en efficiënte werking. Terwijl 2023 ten einde liep, keek MAXHUB al vooruit naar 2024, waar de focus zou liggen op het uitbreiden en opschalen van hun bloeiende bedrijf