OneCentral en SoftApp-distribution maken bekend dat oneCentral succesvol de certificering heeft doorlopen van het hosted platform van the Voice of O365. OneCentral, provider van telecom- en Cloud-diensten, is daarmee de eerste provider die zich in 2017 certificeert voor de Skype for Business-diensten van the Voice of O365.
The Voice of O365 is een hosted dienst die Office 365 (E3 plan & Business Premium) gebruikers en haar organisaties de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online (voorheen Lync 2010/13) te gebruiken als volwaardige telefooncentrale in de Cloud. The Voice of O365 voegt PSTN-toegang toe aan Office 365 waardoor er met de bestaande Skype for Business-licentie (onderdeel van Office 365) getelefoneerd kan worden zoals men gewend is met behoud van SIP-trunk en telefoonnummers, zowel vast als mobiel.
Jeroen Andre de La Porte, CEO van SoftApp-distribution: “De certificering is vlot en doeltreffend verlopen. De samenwerking met oneCentral is zeer plezierig en uiterst professioneel en helemaal in lijn met wat wij in een partnerschap met een SIP Provider zoeken.”