Met het productportfolio ‘Omada’ concurreert TP-Link met alle toonaangevende netwerkfabrikanten. Die groei op de zakelijke markt voor netwerken vraagt om vakkundige versterking op het gebied van B2B Business Development. Die hebben ze gevonden in Partner Accountmanagers Jeroen Dekker en Bart Bijnen.
Frank Damen, Director B2B bij Omada: “Om het enorme B2B-potentieel om te zetten in klinkende resultaten zochten we gedreven en ervaren Accountmanagers. Met een solide achtergrond in business development, oplossingen voor netwerken, key accountmanagement en ervaring in buitendienst verkoop. Daarnaast was kennis van Managed Switch-netwerken en CCTV-oplossingen een must. Net als minimaal 5 jaar werkervaring bij een netwerkleverancier, distributeur of systeemintegrator in een verkoop- of pre-sales functie. Jeroen en Bart hebben allebei een zeer uitgebreid trackrecord in het opbouwen van new business en bewezen klantgerichte vaardigheden met competentie in training, presentaties en professionele bedrijfsplanning. Hiermee is ons team compleet en klaar om de netwerkmarkt op z’n kop te zetten.”
Jeroen Dekker
“Bij elkaar opgeteld heb ik zo’n 18 jaar in het IT Channel gewerkt in verschillende functies. Gedurende mijn carrière heb ik een diepgaand inzicht in de netwerkindustrie ontwikkeld en sterke relaties opgebouwd met belangrijke partners en re-sellers. Bij mijn eerdere werkgever overtrof ik consequent de verkoopdoelstellingen en speelde een cruciale rol bij het uitbreiden van de channel aanwezigheid voor leveranciers. Bij TP-Link aan de slag gaan als Senior Partner Account Manager is de logische volgende stap in mijn loopbaan. Ik ben zeer gemotiveerd om bij te dragen aan de groei en het succes van de Omada productlijn”, aldus Jeroen.
Bart Bijnen
Bart deelt zijn reis naar de IT-wereld: “Vóór mijn avontuur in IT vervulde ik diverse commerciële rollen in verschillende branches en startups, van internetreclame tot aan de automotive. Hoewel ik succesvol was in sales en het opbouwen van relaties, begon het te kriebelen om de overstap naar IT te maken. De IT-bedrijven waar ik sinds 2017 werkzaam ben geweest, behoren tot de grote internationale spelers. Echter, de langdurige processen en ‘besliscultuur’ binnen deze organisaties deden me verlangen naar de dynamiek van een startup. Bij Omada vond ik die startup-mentaliteit terug, waarin ik de ruimte krijg om projecten snel op te starten en succesvol af te ronden. Hier kom ik tot mijn recht en kan ik daadwerkelijk een bijdrage leveren aan de groei van het bedrijf.