• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 ERSDH ESR-1144x350

Okta introduceert Okta Partner Connect specialisaties voor hybride IT en customer identity,

23-10-2020
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Identiteitsmanagementspecialist Okta heeft tijdens Okta Showcase de Customer Identity en Okta Access Gateway specialisaties binnen Okta Partner Connect aangekondigd. Deze twee nieuwe aandachtsgebieden vallen samen met een essentieel wereldwijd partnermomentum voor het bedrijf, dat de afgelopen twee jaar wereldwijd 400 procent is gegroeid.

Okta Access Gateway lost het hybride IT-toegangsprobleem voor bedrijven op, door on-premises legacy en op maat gemaakte applicaties aan te sluiten op de Okta Identity Cloud, zodat de werknemers gemakkelijk toegang hebben tot elke applicatie via een gecentraliseerde identiteitsprovider. Door de nieuwe uitdagingen die COVID-19 in de verschillende industrieën veroorzaakt, is het bieden van een digitale klantervaring met een betrouwbare Customer Identity and Access Management service belangrijker dan ooit tevoren. Met deze twee strategische aandachtsgebieden voor wereldwijde organisaties als focus, stelt Okta partners in staat om allesomvattende identiteitsoplossingen te leveren en problemen op te lossen.

“De verschuiving naar werken op afstand heeft identiteit tot een onmisbaar onderdeel gemaakt van het runnen van een succesvol bedrijf. Klanten hebben een volledige oplossing nodig, samenwerkend met één vertrouwde partneradviseur”, zegt Patrick McCue, Senior Vice President van Worldwide Partners bij Okta. “Onze nieuwe Services Delivery specialisaties zijn gericht op essentiële producten, waardoor ons wereldwijde partnerecosysteem in staat is om meerdere klantuitdagingen in één keer op te lossen. Dit helpt onze gezamenlijke klanten en biedt onze partners tegelijkertijd de mogelijkheid om een businessmodel gebaseerd op identiteit op te bouwen met een terugkerende inkomstenstroom omtrent Services Delivery”.

Services Delivery-partners die de speciaal voor de grootste organisaties ontwikkelde nieuwe specialisaties realiseren beschikken over een aantal specifiek gecertificeerde en getrainde medewerkers en middelen en hebben bewezen succes te hebben met het implementeren van Okta Access Gateway en Customer Identity en Access Management projecten. Okta helpt partners bij het uitbouwen van hun Services Delivery mogelijkheden door het verder ontwikkelen van specialisaties, evenals het ter beschikking stellen van andere aanbiedingen, zoals kosteloze Okta Training, Okta Delivery Assurance en Advisory Services.

Forse groei

Sinds de lancering van Okta Partner Connect in 2018 is het wereldwijde channel ecosysteem van Okta met meer dan 400 procent gegroeid, inclusief alle verschillende partnertypes, zoals Global Systems Integrators, Solution Providers, Distributeurs en Managed Service Providers. Ook in het derde jaar van het programma blijft het momentum toenemen door strategische nationale partners, distributeurs en wereldwijde expansie. Een belangrijk onderdeel van een groeiend bedrijf is de voortdurende uitbreiding en schaalvergroting naar andere regio’s via Distributie, waarbij EMEA als case study voor succes wordt gebruikt. Daarnaast blijft Okta nieuwe tools en programma’s ontwikkelen gericht op distributie, waaronder het nieuwe Okta Partner Connect Training Program. Dit voor op distributie op maat gemaakte “Train the Trainer” programma geeft distributeurs de mogelijkheid tot het opleiden van strategische resellers.

“Met identiteits- en toegangsbeheer in de voorhoede van de cybersecurity, is Okta het fundament van ons bedrijf geworden. Sinds 2016 heeft Distology partners geholpen om honderden gezamenlijke klanten aan te melden bij Okta”, zegt Hayley Roberts, Chief Executive Officer van Distology. “Onze partners zien ons als drijvende kracht; we helpen hen om Okta met succes te verkopen door ondersteuning te bieden op verkoop-, marketing- en technische eisen. Hiervoor maken we gebruik van de relevante tools en programma’s die vanuit Okta Partner Connect aangeboden worden, zoals het nieuwe ‘Train the Trainer’ programma”.

www.okta.com/partners/

Tags: identiteitsmanagementpartner connect

GerelateerdeBerichten

Genetec_Logo

Genetec certificeert biometrische oplossingen Recogtech

2024/02/06
x-od exclusive vierkant

Exclusive Networks wordt Benelux-distributeur van SailPoint

2020/12/29
Volgend bericht
intel

Omzet Intel hoger dan verwacht

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

ArrowFest 2025

02-10-2025 - 22:00

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon