NinjaRMM gaat een nieuwe groeifase in als NinjaOne

een uitgebreidere visie op de centralisering van IT-Operaties

NinjaRMM voert een rebranding door en gaat verder als NinjaOne, een softwarebedrijf voor uniforme IT-activiteiten dat zich richt op het oplossen van de moderne uitdagingen en behoeften van IT-beheer.

NinjaOneNinjaOne zet de reputatie van NinjaRMM met betrekking tot de ontwikkeling van krachtige en toch gebruiksvriendelijke oplossingen voort bij het bouwen van een gebundeld platform voor IT-activiteiten. Het bedrijf ondersteunt meer dan 6.000 klanten. Zij gebruiken het moderne platform van NinjaOne om alle endpoints en gebruikers op schaal te monitoren, beheren en ondersteunen, vanaf elke locatie.

NinjaOne kende het afgelopen jaar een explosieve groei met een omzetstijging van 75% op jaarbasis en de release van het Ninja Ticketing, Ninja Documentation en de back-up van afbeeldingen voor Ninja Data Protection. Drie volledig geïntegreerde producten die gebruikmaken van het kernplatform van het bedrijf.

Het personeelsbestand verschuift naar een hybride en extern model. NinjaOne is klaar voor een toekomst waarin IT overal aanwezig is. Van de ruimtes waarin werknemers zich bevinden en de apparaten die ze gebruiken tot de interacties tussen bedrijven en klanten.

“De naamsverandering naar NinjaOne weerspiegelt onze visie van een platform dat IT-Operaties efficiënter laat verlopen,” aldus Sal Sferlazza, CEO bij NinjaOne. “Toen we NinjaRMM oprichtten, wilden we een zeer vernieuwende SaaS-oplossing die kracht en eenvoud combineerde om de status quo te doorbreken. Sinds die begindagen zijn we uitgegroeid tot een bedrijf met meerdere producten die IT-activiteiten verenigen. Dit is een product dat gebouwd is voor de toekomst en ik ben enorm enthousiast over de volgende generatie IT-software”.

NinjaOne blijft het kanaal ondersteunen

NinjaOne is vanaf het begin een ‘kanaalvriendelijk’ bedrijf dat successen boekt via partnerschappen met MSP’s, VAR’s en andere kanaalpartners. Terwijl de markt van de MSP’s volwassener wordt en zich verder in de richting van grotere markten ontwikkelt, blijft NinjaOne zijn kanaalpartners op verschillende manieren ondersteunen, van een productstrategie die co-managed IT-services eenvoudiger en impactvoller wil maken, tot het aanbieden van een groeiende portfolio aan resources, begeleiding en ondersteunende tools die speciaal voor MSP’s en resellers zijn ontwikkeld.

Onze bestaande kanaalpartners en klanten zullen geen hinderlijke veranderingen ondervinden van deze rebranding in de gebruikersinterface, de contractvoorwaarden, de prestaties van de toepassing of de kwaliteit van de ondersteuning.

“We zouden niet staan waar we nu zijn zonder onze kanaalpartners. We erkennen dat de MSP’s en resellers een belangrijk deel uitmaken van het groeiverhaal van NinjaOne. Nu en in de toekomst,” zegt Dean Yeck, Chief Revenue Officer bij NinjaOne. “De MSP’s en resellers zien over de hele wereld de grotere vraag naar hun services toenemen en we zijn er trots op dat we een partner zijn die hen helpt op te schalen.”

Productsuite van NinjaOne

NinjaOne erkent de behoefte van zowel de MSP’s als de interne IT-afdelingen aan robuuste, moderne tools voor het beheer van verspreide personeelsbestanden en devices op afstand. Daarom heeft het een multi-productplatform ontwikkeld dat monitoring en beheer op afstand (Remote Monitoring en Management – RMM), cloud back-ups voor gegevensbescherming, ticketsysteem en documentatie omvat, met meer producten die naar verwachting de komende twee jaar zullen worden uitgebracht. Nauwkeurig geregelde integraties breiden de mogelijkheden uit tot IT-assetmanagement, externe toegang, patchbeheer en geautomatiseerde software-implementatie.

De productroadmap voor het komende jaar omvat nieuwe functionaliteiten, integraties en producten die allemaal ontworpen zijn om een naadloze ervaring te leveren voor een effectievere, productievere en veiligere IT. Het bedrijf maakt in de komende maanden meer productdetails bekend.

Decennium van het Endpoint

Traditionele modellen van netwerken, infrastructuur en beveiliging worden door cloudgedreven innovaties op hun kop gezet. Daardoor zijn moderne IT-omgevingen steeds complexer. Nu de trends voor cloudgebruik in het tijdperk na de pandemie versnellen en het centrum van activiteiten en beheer naar het endpoint verschuift, is het uniforme platform van NinjaOne uniek gepositioneerd om het IT-bereik uit te breiden naar alle endpoints en gebruikers, ongeacht waar ze zich bevinden.

Het bedrijf opereert onder de naam NinjaOne. Ga naar https://www.ninjaone.com/nl/gratis-proefformulier/ en meld u aan voor een gratis proefperiode.

Over NinjaOne

NinjaOne is een toonaangevende uniforme IT Operations-tool die de manier waarop IT-teams werken vereenvoudigt. Hiermee kunnen MSP’s en IT-afdelingen al hun endpointbeheertaken automatiseren, beheren en herstellen. Vanuit één snel, modern en gebruiksvriendelijk platform, waardoor de efficiëntie van technici en de gebruikerstevredenheid worden verbeterd. NinjaOne ondersteunt wereldwijd meer dan 6.000 klanten en is consequent als nummer 1 benoemd vanwege zijn klantenservice van wereldklasse. NinjaOne is de afgelopen 3 jaar erkend als de best beoordeelde software in zijn categorie op G2 en Gartner Digital Markets.

Mobiele versie afsluiten