De voorbereidingen voor de 7e editie van het Nederlandse paviljoen (hall 5) op het Mobile World Congres van 27 februari tot 2 maart in Barcelona 2023, ’s werelds grootste en meest invloedrijke evenement voor de connectiviteit industrie, zijn in volle gang.
En kleine ondernemingen in contact komen met de grootste technologiebedrijven. Hier hoor je ook de belangrijkste debatten van het jaar, genereer je 12 maanden aan leads in slechts vier dagen en help je een betere toekomst vorm te geven.
Het thema van dit jaar is ‘Velocity’ en zal zich richten op het versnellen van groei, relaties en positieve verandering. We kunnen niet wachten om daar samen te zijn terwijl we als mobiel ecosysteem nieuwe manieren vinden om de innovatie van morgen vandaag naar de wereld te brengen.
Jij kunt er ook deel van uitmaken! Als onderdeel van het Nederlands Paviljoen werken ze samen met het bedrijfsleven en overheid aan het thema: ‘Powering a connective future together’! Ze helpen jouw boodschap te delen met de wereld en met het Nederlandse ecosysteem.
Georganiseerd door ES en in samenwerking met de topsector ICT/ Dutch Digital Delta, faciliteren ze een paviljoen met presentatie pods en een dagelijks toonaangevend programma dat innovatieve en vooruitstrevende bedrijven en ecosysteem in de spotlight zet.
Inmiddels is MWC niet alleen meer een beurs voor telecom infrastructuur en mobiele handsets maar een vertegenwoordiging van het wereldwijde ecosysteem van toepassingen en oplossingen.
Dit zie je ook terug in (sub)thema’s zoals 5G acceleration, Reality+, Opennet en ecosystemen rondom Fintech, Smart Mobility en Smart Manufacturing.
Vanuit Nederland is er weer een brede vertegenwoordiging bestaande uit o.a.: Topsector ICT, BroadForward, Sectra, AMS-IX, Lyfo, KPMG, Netmore, Agentschap Telecom, Provincie Zuid-Holland, IQ, Capgemini Nederland, BTG, TNO, Quaestus en Luke.
Het Nederlandse programma start op zondag met een verwelkoming van de NL-delegatie i.s.m. NBSO in Barcelona. Op maandag start de beurs met de expo en einde dag de officiële opening van het paviljoen met in de avond het NL MWC community netwerkevent voor alle Nederlandse bezoekers van MWC gesponsord door mediapartner ITchannelPRO. Elke dag op het Nederlands Paviljoen heeft zijn eigen thema:
- Cyber Monday
- 5G/6G Tuesday
- Green Wednesday
Toegangskaarten
Als je wilt deelnemen aan het Nederlandse Paviljoen, aan de tours of als onderdeel van de delegatie, dan kun je toegangskaarten bij ES bestellen tegen lagere of gelijke kosten maar met meer benefits als wanneer je ze bij MWC (GSMA) direct zou bestellen. Neem contact op met Mark Beermann (mark@enterprisesummit.nl) voor vragen of als je meer informatie wilt.
Of kijk voor meer informatie op www.nlmwc.com