• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 C-IT community

NEC UNIVERGE BLUE CONNECT ‘met’ en ‘voor’ Microsoft Teams

13-08-2021
NEC-UNIVERGE-BLUE-CONNECT
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

NEC Enterprise Solutions, leverancier van IT & Communicatie-oplossingen, kondigt de beschikbaarheid in de Nederlandse markt aan van twee nieuwe Cloud-gebaseerde Unified Communications-pakketten voor klanten die Microsoft® Teams in verschillende hoedanigheden hebben geïmplementeerd. UNIVERGE BLUE® CONNECT “MET” Microsoft® Teams en UNIVERGE BLUE® CONNECT “VOOR” Microsoft® Teams.

NEC-UNIVERGE-BLUE-CONNECT“Deze twee pakketten zijn volledig geïntegreerd met onze onlangs geïntroduceerde uitgebreide, Cloud-gebaseerde Unified Communications oplossing UNIVERGE BLUE CONNECT”, licht Fred Spronk, Sales Director NEC Enterprise Solutions, toe.

“Ze combineren het beste van beide oplossingen. Ze stellen klanten in staat Microsoft Teams te gebruiken voor teamsamenwerking en NEC UNIVERGE BLUE CONNECT voor zakelijke, Cloud-gebaseerde telefoonsysteemfuncties, zoals contactcenter en geavanceerde oproeproutering”, vervolgt hij.

Klanten kunnen afhankelijk van hun unieke zakelijke behoeften ervoor kiezen om de kracht van UNIVERGE BLUE CONNECT in hun Microsoft Teams-toepassing te integreren of een Microsoft Teams-specifieke versie van UNIVERGE BLUE CONNECT te gebruiken dat naast Microsoft Teams werkt om hun zakelijke communicatie te verbeteren.

PBX-functionaliteit

UNIVERGE BLUE CONNECT “VOOR” Microsoft Teams integreert betrouwbare PBX-functionaliteit in een Microsoft® Teams-applicatie en is ideaal voor klanten die alle oproepen willen plaatsen via hun Microsoft Teams-app zonder geavanceerde functies zoals callcenter nodig te hebben.

UNIVERGE BLUE CONNECT “MET” Microsoft Teams voegt alle geavanceerde functies van een zakelijke PBX, inclusief contactcenter, toe aan een Microsoft® Teams-omgeving, terwijl Microsoft Teams nog steeds wordt gebruikt voor samenwerking, chatten, vergaderingen en bestandsbeheer.

“Microsoft Teams heeft het laatste jaar een enorme toename gezien in het aantal gebruikers. We weten dat veel van onze klanten Microsoft Teams gebruiken. Het ontwikkelen van een oplossing die een aanvulling vormt op Microsoft Teams een natuurlijke volgende stap voor ons UNIVERGE BLUE CONNECT-platform”, zegt Ram Menghani, President Product Development voor NEC Enterprise Communications Technologies. “We combineren de sterke punten van UNIVERGE BLUE en Microsoft Teams. Daarmee krijgen onze klanten het beste van beide werelden. Toonaangevende Cloud-gebaseerde samenwerkings-, contactcenter- en telefoniemogelijkheden.”

De pakketten in meer detail

UNIVERGE BLUE® CONNECT “MET” Microsoft® Teams is ontworpen voor bedrijven die hun samenwerking hebben gericht op Microsoft Teams, maar die de geavanceerde telefoniefuncties van een zakelijke PBX nodig hebben. Klanten kunnen Microsoft Teams blijven gebruiken voor het beheren van chat, het delen van bestanden en videovergaderen, terwijl ze profiteren van UNIVERGE BLUE CONNECT voor alle telefoniediensten, inclusief  geavanceerde oproeproutering, rechtstreeks binnen Microsoft Teams. Om een ​​gebruiksvriendelijke, verwarringsvrije ervaring te garanderen, zijn alle UNIVERGE BLUE CONNECT-samenwerkingsfuncties uitgeschakeld. Dankzij Single Sign-On (SSO)-mogelijkheden kunnen gebruikers zich ook naadloos aanmelden bij UNIVERGE BLUE CONNECT met hun MS365-inloggegevens.

UNIVERGE BLUE® CONNECT “VOOR” Microsoft® Teams is ontworpen voor bedrijven die betrouwbare PBX-functionaliteit willen toevoegen aan hun Microsoft Teams-toepassing. Door UNIVERGE BLUE CONNECT PBX in Teams te integreren, krijgen gebruikers toegang tot verbeterde, zakelijke telefoniefuncties. Onbeperkt lokaal en interlokaal bellen, voicemail, oproepgeschiedenis en basisbelfuncties. Klanten blijven Microsoft Teams gebruiken voor samenwerking (d.w.z. chatten, het delen van bestanden en videovergaderingen) terwijl ze profiteren van de geavanceerde PBX-functies van UNIVERGE BLUE CONNECT, waaronder automatische assistent, oproepwachtrij en automatische bedrijfsbrede gespreksopname. Alle oproepen worden beheerd, gerouteerd en geplaatst met behulp van de vertrouwde Microsoft Team-interface, waardoor het zeer gebruiksvriendelijk is en geen training vereist is.

Meer informatie over UNIVERGE BLUE CONNECT “MET” Microsoft Teams en UNIVERGE BLUE CONNECT “VOOR” Microsoft Teams staat op: UNIVERGE BLUE CONNECT.

Tags: cloud-PBX-providerMicrosoft TeamsUC

GerelateerdeBerichten

yeastar_logo

Update voor het Yeastar P-Series-telefoonsysteem

2025/07/29
enreach

Enreach lanceert Mobile on Microsoft Teams in samenwerking met AudioCodes

2025/06/04
Volgend bericht
hans-van-linschoten gig.tech-small

GIG.tech: Cloud as a Service voor resellers 

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

NLconnect Breeduit Jaarcongres 2025

11-09-2025 - 20:00

Vision Unfold

23-09-2025 @ 13:00 , more

Smart Living Society: slimmer en vitaal thuiswonen

24-09-2025 - 19:30

Omada Solution X Partner Event 2025

10-09-2025 - 15:00

European Resilience Summit – Den Haag

14-10-2025 @ 10:00 , more
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken​
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon