Nieuwe Service Management Portal Telepo
Om te beginnen heeft My-Connect Telepo een nieuwe beheerportal: de Telepo Service Management Portal (SMP) is een nieuwe manier om administratieve taken uit te voeren in My-Connect Telepo Core-organisaties. De nieuwe portal is ontworpen om intuïtiever en gebruiksvriendelijker te zijn en krijgt in de toekomst meer nieuwe functionaliteiten.
Autoprovisioning Yealink, Poly en Snom
Een van de belangrijkste nieuwe functionaliteiten van de nieuwe Telepo Service Management Portal is dat er nu naast autoprovisioning van Mitel-toestellen ook autoprovisioning beschikbaar is voor de toestellen van Yealink, Poly en Snom. Dit scheelt uiteraard tijd voor het configureren van een nieuwe klant, maar maakt tevens de migratie van bestaande klanten naar My-Connect Telepo stukken eenvoudiger.
Vernieuwde Softphone
Een andere belangrijke update is dat de softphone van My-Connect Telepo vernieuwd is. De nieuwe softphone heeft een moderne look & feel gekregen, gebaseerd op de laatste UX-trends zodat deze intuïtiever in gebruik is. Waar de vorige softphone een lokale applicatie was, is de nieuwe softphone webbased, op basis van WebRTC, die ook als desktop applicatie geïnstalleerd kan worden. Met name op de ACD-wachtrijen is de softphone gebruiksvriendelijker geworden en is de status van agents overzichtelijker.
Overige nieuwe functionaliteiten My-Connect Telepo
Naast bovenstaande updates zijn er recent nog veel meer nieuwe functionaliteiten aan My-Connect Telepo toegevoegd. De complete lijst van nieuwe functionaliteiten kun je zien in dit nieuwsbericht. Eerder dit jaar vereenvoudigde My-Connect Telepo al de licentiestructuur, zoals hier te lezen is.
Maikel Monden, technisch eindverantwoordelijk voor My-Connect: “Voor Telepo is deze upgrade een grote stap voor het uitbreiden van het Telepo-ecosysteem. Niet alleen de autoprovisioning van Yealink-, Snom- en Poly-toestellen maar ook de integraties met Google Workplace, Teams en Gigaset dragen hier aan bij.”
Roy Bramer, binnen BusinessCom medeverantwoordelijk voor My-Connect Telepo: “Het is mooi om te zien dat Telepo steeds completer wordt met een makkelijker licentiemodel en steeds weer nieuwe functionaliteiten. Deze updates, en vooral de nieuwe Service Management Portal met autoprovisioning, betekenen veel meer gemak voor onze partners.”
Update Webinar My-Connect Telepo
Voor partners die nieuwsgierig zijn geworden naar alle nieuwe functionaliteiten, zoals de nieuwe beheerportal, de autoprovisioning en de nieuwe softphone, wordt er op 26 september om 10.00 uur door Maikel Monden en Roy Bramer een Telepo Update Webinar gegeven. Aanmelden kan hier.
Over My-Connect Telepo
My-Connect Telepo maakt deel uit van het brede portfolio My-Connect waarin BusinessCom al zijn wholesale Cloud- en abonnementsdiensten heeft ondergebracht. My-Connect Telepo bestaat sinds 2016 en is een end-to-end oplossing van BusinessCom waarbij de business partner te allen tijde klanteigenaar blijft en de gelegenheid heeft deze Cloud Telefonie-dienst op zijn eigen manier in de markt te zetten.
All You Need Is My-Connect
My-Connect is de merknaam voor het dienstenportfolio van BusinessCom. Het unieke aan My-Connect is de combinatie van de volgende ingrediënten: een breed pallet aan wholesale Cloud-diensten voor telefonie, UC, networking en cybersecurity; SIP Trunking en verbindingen; aanvullende hardware zoals netwerkapparatuur en endpoints; de korte lijnen, kennis, kunde en ondersteuning (technisch en commercieel) die BusinessCom al jaren kenmerkt. Alles wat je als reseller nodig hebt, met flexibiliteit en keuzevrijheid. Bekijk voor meer informatie: www.my-connect.nl.