Four IT (www.fourit.nl) maakt bekend dat Marcel Joosten per 1 april 2023 is aangetreden als Chief Marketing Officer (CMO) van het bedrijf. Marcel is een doorgewinterde professional op het gebied van marketing en communicatie. Hij heeft een uitgebreide staat van dienst in de IT-sector en is bekend met de uitdagingen en kansen van deze snel veranderende industrie. Joosten heeft een passie voor het ontwikkelen van merkstrategieën en het creëren van klantgerichte marketingprogramma’s tezamen met de fabrikanten die Four IT in haar portfolio voert.
Als CMO van Four IT gaat Marcel Joosten zich richten op het versterken van de merkpositionering van de verschillende bedrijven en merken binnen de groep. Hij zal ook leidinggeven aan het ontwikkelen en implementeren van innovatieve marketingstrategieën om de groei van de organisatie te stimuleren richting een “one brand” strategie.
“Ik ben verheugd om bij Four IT te starten en deel uit te maken van een dynamische en innovatieve organisatie”, aldus Marcel Joosten. “Ik kijk ernaar uit om samen te werken met de CEO Maaike Dekkers-Duijts en het gedreven team van Four IT om het bedrijf naar nieuwe hoogten te brengen.”
“We zijn erg blij om Marcel Joosten te verwelkomen als onze nieuwe CMO”, zegt Maaike Dekkers-Duijts, CEO van Four IT. “Met zijn bewezen expertise in marketing en brand building in de IT-sector en zijn uitgebreide managementervaring, zijn we ervan overtuigd dat hij een belangrijke bijdrage zal leveren aan onze groeistrategie en de verdere ontwikkeling van ons bedrijf. Met Marcel Joosten aan boord, is Four IT klaar om te blijven groeien en een toonaangevende speler te blijven in de IT-sector.”